Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen andre som har opplevd og være veldig oppblåst rundt ikm? Magen min er til vanlig nesten helt flat [emoji23][emoji23][emoji23]
Ikm idag [emoji23] kun vært så oppblåst når jeg har vært gravidOi! [emoji4] Ja, jeg er sånn nå [emoji14] men kan ha noe med omgangssyken å gjøre. [emoji30] er du ved IKM nå?
Krysser fingrene for at det er gravidluft og ikke vanlig luftIkm idag [emoji23] kun vært så oppblåst når jeg har vært gravid
Haha ja håper det!Krysser fingrene for at det er gravidluft og ikke vanlig luft
Krysser fingrene for at det er gravidluft og ikke vanlig luft
Noen andre som har opplevd og være veldig oppblåst rundt ikm? Magen min er til vanlig nesten helt flat [emoji23][emoji23][emoji23]
Herlig! Håper tiden går fort!Blir en liten mnd til jeg kan bli testetøs igjen, men har bestilt mange nye g-tester [emoji1316][emoji23]
Håper det! Så søt og fin mage da [emoji173]Magen din ser ut som min gjorde i starten av forrige svangerskap[emoji85] her ca 8 uker på vei[emoji1] krysser fingrene for baby[emoji254]
Min er ikke flat til vanlig, men blir ekstra oppblåst til tr kommer. Kunne glatt ha posert som gravid da[emoji85] [emoji87] [emoji23]Noen andre som har opplevd og være veldig oppblåst rundt ikm? Magen min er til vanlig nesten helt flat [emoji23][emoji23][emoji23]
Litt sterkere kanskje? Usikker.. hva tror dere? Gravid eller Ikke?
Litt sterkere kanskje? Usikker.. hva tror dere? Gravid eller Ikke?
Har digital imorgen tenker jeg [emoji7][emoji10]Du må ta digital [emoji7]
GravidLitt sterkere kanskje? Usikker.. hva tror dere? Gravid eller Ikke?
Det er nok det, den er veldig rosa og sterkere enn igårHåper det er en reel strek : ser den godt!
Ååå [emoji7]Du er gravid!!
Har digital imorgen tenker jeg [emoji7][emoji10]