Oss testetøser imellom

Blir nok en del av denne gjengen snart jeg også :p Kjenner flere symptomer, men er første syklus etter p-piller som jeg har gått på i mange år, så kjenner ikke kroppen min i forhold til dette. Også kan det jo hende disse «symptomene» bare er kroppen som justerer seg. Men 2 tester ligger klare og første ryker nok torsdag morgen - hvis jeg klarer å vente så lenge :hilarious: Hjelper jo ikke akkurat å snoke her inne heller :joyful: 8 DPO idag, trooor jeg.

eb75eb434a2133fa3aa341a3c5ba294e.heic

Ømme pupper er borte :( Ikke godt tegn! Har alltid ømme pupper fra EL-Ca IKM.

Er 8 dpo bare, med IKM til lørdag. Litt kort lutealfase på 12 dager. Mye tegn ellers, men når puppene forsvant mistet jeg motet :(
8 dpo er fryktelig tidlig å konkludere med noe og 12 dagers lutealfase er supert.

Jeg vet :p Men bare typisk at ømme pupper skal forsvinne sånn over natta. Tenker kanskje progesteronnivået er sunket, da er det liten sannsynlighet for spire der altså. Hmm.. prøver å Google andre som har opplevd det samme og var gravide men finner ikke noe på det enda..

Jeg hadde ikke ømme pupper, men litt verk som kom og gikk hele dpo- var gravid! Så ikke gi opp [emoji1]

Blir nok en del av denne gjengen snart jeg også [emoji14] Kjenner flere symptomer, men er første syklus etter p-piller som jeg har gått på i mange år, så kjenner ikke kroppen min i forhold til dette. Også kan det jo hende disse «symptomene» bare er kroppen som justerer seg. Men 2 tester ligger klare og første ryker nok torsdag morgen - hvis jeg klarer å vente så lenge :hilarious: Hjelper jo ikke akkurat å snoke her inne heller :joyful: 8 DPO idag, trooor jeg.
Det blir spennende [emoji16][emoji16]

Det skjønner jeg veldig godt. Lei er jeg også. Hvor lenge har dere prøvd? Mulig jeg har spurt før

1,5 år snart, med en liten pause midt inni pga sykdom. Men vet jeg var dårlig på å finne EL til å begynne med. Men har fått kortere syklus, gått ned i vekt og sluttet å røyke! Så håper det hjelper på snart [emoji4] Hva med deg?

1,5 år snart, med en liten pause midt inni pga sykdom. Men vet jeg var dårlig på å finne EL til å begynne med. Men har fått kortere syklus, gått ned i vekt og sluttet å røyke! Så håper det hjelper på snart [emoji4] Hva med deg?
Så flink du har vært! [emoji7]
Vi har prøvd i 9 mnd, så har ikke prøvd så lenge som dere, og som mange andre her. Men føles så lenge, ihvertfall siden vi har gått imellom SA 3 ganger. Jeg har sluttet og snuse men har gått opp i vekt da [emoji23] så driver av og går litt ned i vekt nå.

Så flink du har vært! [emoji7]
Vi har prøvd i 9 mnd, så har ikke prøvd så lenge som dere, og som mange andre her. Men føles så lenge, ihvertfall siden vi har gått imellom SA 3 ganger. Jeg har sluttet og snuse men har gått opp i vekt da [emoji23] så driver av og går litt ned i vekt nå.

Ja, men 9 mnd er også en stund, så skjønner deg godt! Har dere noen fra før? Vi har et barn som er i skolealder, så det begynner å bli en stund siden. Det var ikke akkurat planlagt den gangen, så kom som en gledelig overraskelse. Gleder meg sånn til å oppleve det en gang til (eller to, hvis jeg får det som jeg vil [emoji23]). Jeg er skyldig og snuser litt på kveldstid. Men altså, tatt i betraktning at vi har holdt på i 1,5 år snart har jeg heller ikke dårlig samvittighet for det. [emoji4]

Ja, men 9 mnd er også en stund, så skjønner deg godt! Har dere noen fra før? Vi har et barn som er i skolealder, så det begynner å bli en stund siden. Det var ikke akkurat planlagt den gangen, så kom som en gledelig overraskelse. Gleder meg sånn til å oppleve det en gang til (eller to, hvis jeg får det som jeg vil [emoji23]). Jeg er skyldig og snuser litt på kveldstid. Men altså, tatt i betraktning at vi har holdt på i 1,5 år snart har jeg heller ikke dårlig samvittighet for det. [emoji4]

Vi har ingen barn fra før, jeg er ganske ung, 20 år(21 snart). Det er lov og snuse litt på kveldstid når man har prøvd så lenge;) Lyst på 3 jeg også:) samboeren vil bare ha to da

Vi har ingen barn fra før, jeg er ganske ung, 20 år(21 snart). Det er lov og snuse litt på kveldstid når man har prøvd så lenge;) Lyst på 3 jeg også:) samboeren vil bare ha to da

Da har dere jo goood tid [emoji16] Jeg er over 10 år eldre enn deg [emoji23] Kanskje dere får tvillinger så har han ikke noe valg :p

Back
Topp