Litt sterkere kanskje? Usikker.. hva tror dere? Gravid eller Ikke?
Ser streken godt[emoji173]️[emoji173]️ du jo ta en g-test på monitoren??[emoji3][emoji3]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt sterkere kanskje? Usikker.. hva tror dere? Gravid eller Ikke?
Har ikke tenkt på det Jeg, Haha! Men test perioden min er frem til kl 10[emoji23][emoji23]Ser streken godt[emoji173]️[emoji173]️ du jo ta en g-test på monitoren??[emoji3][emoji3]
Har ikke tenkt på det Jeg, Haha! Men test perioden min er frem til kl 10[emoji23][emoji23]
Haha ja [emoji23]Ah[emoji23][emoji23] ja, man må vel ta på den innen testperioden også[emoji12][emoji12]
En gtest igjen??? Da hadde jeg blitt galPå cd 35, 3 dager over ikm, ikke noe mensen, ikke strek på test i går,ikke strek på el.test heller.. og bare en g test igjen... no får det bare være helt til å svir av siste test.. tar ikke den før jeg begynner å bli kvalm.. haha..
Håper på to streker når den er ute av kroppen [emoji7]
Jeg visste at jeg kom til å få positiv test i dag (falsk) siden jeg tok ovitrelle sprøyte sist fredag , men måtte jo teste for gøy uansett! [emoji23] hadde faktisk forventet sterkere strek, den skal jo henge i kroppen i opptil ti dager? Noen erfaringer?
Skal vel bare være glad når den er ute så jeg kan stole på gtestene igjen [emoji28]
Håper på to streker når den er ute av kroppen [emoji7]
Ååå [emoji7]
Da er vi to!Så spent på fortsettelsen [emoji1376][emoji4]
Jeg ville brukt en annen test en cb, jeg syntes ihvertfall ikke de er helt til og stole på
Blenda idag. Skjønner ingenting..
Ved min kjemiske kom mens 3/4 dager forsinket.Vis vedlegget 234979
15 min og hcg henger i kroppen min.
Er ikkje gravid og spotter.
Kan hcg i kroppen utsette mensen 1 eller 2 dager el meir ? Skulle hatt mens i går.
Ved min kjemiske kom mens 3/4 dager forsinket.
Jeg var 5 dager forsinket med mensen da jeg hadde kjemisk i mai/juni. Håper kroppen din er i rute snart! [emoji173]Vis vedlegget 234979
15 min og hcg henger i kroppen min.
Er ikkje gravid og spotter.
Kan hcg i kroppen utsette mensen 1 eller 2 dager el meir ? Skulle hatt mens i går.
Tok denne nå. Synes jeg ser en svak svak strek på denne? Lest av innen fristen og blåere i virkeligheten. Er jo ikke på morgenurin, så tenker å ta en til i morgen eller fredag. TRor ikm er fredag om jeg regnet riktig. SA forrige mnd, så ikke 100% sikker på syklusen denne perioden.
Vis vedlegget 234982