Oss testetøser imellom

Klarte ikke å vente lengre gitt :hilarious: 8 dpo idag, tror jeg. Tatt til morgenen, og ingenting å skimte. Få vel vente noen dager til vel :p

Vedlegg

• 91741B01-8423-459B-96B6-3022EC9D8AF5.jpeg
    91741B01-8423-459B-96B6-3022EC9D8AF5.jpeg
    532,2 KB · Visninger: 157
Litt oppdates her i fra. Tok test 10dpo (den nederste) begynte å blø samme dag som jeg tok den nederste testen. Tenkte; jaja, bedrw lykke neste pp. Blødde litt fra og til. I dag har jeg blødd MYE! Tok en test til for å se. Men den var sterkere enn den jeg tok 10 Dpo. Er i dag 12 Dpo. Merkelige greier. Kjørte opp på legekontoret. Der tok de urinprøve som de sa var negativ og en hcg blodprøve som jeg venter svar på. Har googlet meg ihjel og slått meg til ro med at det muligens var noe men at det har gått til grunne veldig veldig tidlig.. Men blir dette da regnet som en SA eller kjemisk?

Vedlegg

• IMG_5159.JPG
    IMG_5159.JPG
    668,5 KB · Visninger: 200
Litt oppdates her i fra. Tok test 10dpo (den nederste) begynte å blø samme dag som jeg tok den nederste testen. Tenkte; jaja, bedrw lykke neste pp. Blødde litt fra og til. I dag har jeg blødd MYE! Tok en test til for å se. Men den var sterkere enn den jeg tok 10 Dpo. Er i dag 12 Dpo. Merkelige greier. Kjørte opp på legekontoret. Der tok de urinprøve som de sa var negativ og en hcg blodprøve som jeg venter svar på. Har googlet meg ihjel og slått meg til ro med at det muligens var noe men at det har gått til grunne veldig veldig tidlig.. Men blir dette da regnet som en SA eller kjemisk?

De testene der kan få noe som ligner på streker hvis man stirrer godt nok. Det der er nok helt negative tester. Dersom hcg blodprøve er negativ så kan du nok avskrive det som ønskestrek:(

Bestillte idag hjem nye el-tester (on det ikke går denne gang) og nye g-tester så jeg kan teste som bare det :D gleder eg masse til å fyre av en g-test søndags morning :D

Det regnes som kjemisk hvis du mister før 5+0, men det er jo en form for sa det også, bare så tidlig at den sannsynligvis ikke ville blitt oppdaget dersom du hadde ventet med testing til noen dager etter ikm. «Kjemisk» ble egentlig definert som sa før hcg når 25, men det er jo ikke så mange som bruker blodprøve som hovedtest i tidlige dpo-dager [emoji12].

22811583_10155774838325775_1767903988_n.jpg
Tatt el tester i snart 1 uke nå.. Men får bare svake streker. Ingen positive el tester enda. Trodde kanskje jeg ville fått en stigning siden i går men tydeligvis ikke... hvorfor får jeg svake streker i det hele tatt da? Vil man til slutt få eggløsning når man får svake streker? Eller kan jeg plutselig bare få svakere og svakere streker fremover? Er på dag 15 i syklusen nå. Hatt syklus på 26 og 24 dager siden jeg slutta på pillen i juli. Kanskje ikke eggløsning kommer i det hele tatt denne syklusen? ☹

Back
Topp