Sølvstjerne
Glad i forumet
Jeg ser den fint![emoji7]
Ååh bra! Jeg får ta en ny i morgen tidlig [emoji173]️ Var bare 2 timer siden jeg var på do sist [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser den fint![emoji7]
Da har vi en test date i morgen tidlig [emoji173]Ååh bra! Jeg får ta en ny i morgen tidlig [emoji173]️ Var bare 2 timer siden jeg var på do sist [emoji23]
Da har vi en test date i morgen tidlig [emoji173]
Hvis spiren sitter hos meg denne gangen, donerer jeg bort mine ca 90 tester til noen av dere om noen vil ha
Litt oppdates her i fra. Tok test 10dpo (den nederste) begynte å blø samme dag som jeg tok den nederste testen. Tenkte; jaja, bedrw lykke neste pp. Blødde litt fra og til. I dag har jeg blødd MYE! Tok en test til for å se. Men den var sterkere enn den jeg tok 10 Dpo. Er i dag 12 Dpo. Merkelige greier. Kjørte opp på legekontoret. Der tok de urinprøve som de sa var negativ og en hcg blodprøve som jeg venter svar på. Har googlet meg ihjel og slått meg til ro med at det muligens var noe men at det har gått til grunne veldig veldig tidlig.. Men blir dette da regnet som en SA eller kjemisk?
Litt oppdates her i fra. Tok test 10dpo (den nederste) begynte å blø samme dag som jeg tok den nederste testen. Tenkte; jaja, bedrw lykke neste pp. Blødde litt fra og til. I dag har jeg blødd MYE! Tok en test til for å se. Men den var sterkere enn den jeg tok 10 Dpo. Er i dag 12 Dpo. Merkelige greier. Kjørte opp på legekontoret. Der tok de urinprøve som de sa var negativ og en hcg blodprøve som jeg venter svar på. Har googlet meg ihjel og slått meg til ro med at det muligens var noe men at det har gått til grunne veldig veldig tidlig.. Men blir dette da regnet som en SA eller kjemisk?
Hvordan er fargen?Hva tenker dere om denne? Skygge?
Den er så svak så ser ikke helt.. ikke veldig rosa i allfall..Hvordan er fargen?
Definitivt strek
Får bare vente og se i morgenDefinitivt strek
Får bare vente og se i morgen