Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen andre som har opplevd og være veldig oppblåst rundt ikm? Magen min er til vanlig nesten helt flat [emoji23][emoji23][emoji23]![]()
Ikm idag [emoji23] kun vært så oppblåst når jeg har vært gravidOi! [emoji4] Ja, jeg er sånn nå [emoji14] men kan ha noe med omgangssyken å gjøre. [emoji30] er du ved IKM nå?
Krysser fingrene for at det er gravidluft og ikke vanlig luftIkm idag [emoji23] kun vært så oppblåst når jeg har vært gravid
Haha ja håper det!Krysser fingrene for at det er gravidluft og ikke vanlig luft![]()
Krysser fingrene for at det er gravidluft og ikke vanlig luft![]()
Noen andre som har opplevd og være veldig oppblåst rundt ikm? Magen min er til vanlig nesten helt flat [emoji23][emoji23][emoji23]![]()
Herlig! Håper tiden går fort!Blir en liten mnd til jeg kan bli testetøs igjen, men har bestilt mange nye g-tester [emoji1316][emoji23]
Håper det! Så søt og fin mage da [emoji173]Magen din ser ut som min gjorde i starten av forrige svangerskap[emoji85] her ca 8 uker på vei[emoji1] krysser fingrene for baby[emoji254]
![]()
Min er ikke flat til vanlig, men blir ekstra oppblåst til tr kommer. Kunne glatt ha posert som gravid da[emoji85] [emoji87] [emoji23]Noen andre som har opplevd og være veldig oppblåst rundt ikm? Magen min er til vanlig nesten helt flat [emoji23][emoji23][emoji23]![]()
Litt sterkere kanskje? Usikker.. hva tror dere? Gravid eller Ikke?![]()
Litt sterkere kanskje? Usikker.. hva tror dere? Gravid eller Ikke?![]()
Har digital imorgen tenker jeg [emoji7][emoji10]Du må ta digital [emoji7]
GravidLitt sterkere kanskje? Usikker.. hva tror dere? Gravid eller Ikke?![]()
Det er nok det, den er veldig rosa og sterkere enn igårHåper det er en reel strek :ser den godt!
Ååå [emoji7]Du er gravid!!
Har digital imorgen tenker jeg [emoji7][emoji10]