Oss testetøser imellom

9 dpo, nå venter jeg til søndag/mandag med å teste igjen. Mister jo håpet av å teste tidlig å få blanke [emoji28]
2918b42e97c07674d3a88c4e155837ef.jpg
Der er jo strek på den CB. La det bli sterkere

Vis vedlegget 234611

Vis vedlegget 234610

Tok den første i går på enten 9 eller 10dpo (usikker på nøyaktig) og den andre i dag. Jeg innbiller meg at jeg ser en svaaaak strek, men jeg er usikker på om det er hodet mitt som tuller... Prøvd lenge og aldri fått noen form for strek før.

I dag tok jeg en annen test type, alle disse er jo tidlige tester da. De billig stripsa jeg kjøpte på ebay klarer jeg ikke å tolke, innbiller meg at de ikke er 10mlU.. Veldig usikker enda, dette bildet er tatt etter 4 min. Forventer mensen på tirsdag.

IMG_7906.JPG

Virker svakere.

Kan ein teste sterkere på kvelden ?

Jeg har alltid fått sterkest tester på ettermiddagen, for det er da jeg har holdt meg lengst/har mest konsentrert urin. Ser også streker på de som er etter 10 min... Det skal vel noe til å få tullestrek på alle samtidig? Håper strekene tar seg opp [emoji1303]

IKM neste fredag, så fortsatt tidlig. 7 eller 8 DPO i dag. Ser ingenting :rolleyes: Planen om å vente til over helgen gikk i vasken. Blir nok testing hver dag fremover xsmile9xsmile9

Vedlegg

• Skjermbilde.PNG
    Skjermbilde.PNG
    105,3 KB · Visninger: 191
Back
Topp