lusemus 71
Forumet er livet
Der er jo strek på den CB. La det bli sterkere9 dpo, nå venter jeg til søndag/mandag med å teste igjen. Mister jo håpet av å teste tidlig å få blanke [emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Der er jo strek på den CB. La det bli sterkere9 dpo, nå venter jeg til søndag/mandag med å teste igjen. Mister jo håpet av å teste tidlig å få blanke [emoji28]
God morgen testetøser Fortsatt svake streker her Det lover godt 9/10 dpo, og 12 dager siden sprøyta.Vis vedlegget 234637 Vis vedlegget 234636
Der er jo strek på den CB. La det bli sterkere
Spennende!! Da blir det test etter jobb??Glemte og teste før jobb idag, var så mye stress. Men glemte og legge ut fra veldig utvannet urin igår kveld. Men jeg der strek på nederste??[emoji50][emoji50]
[emoji7][emoji7]Ser strek på den nederste. Krysser krysser
Drar rett til gøteborg etter jobb, men har med tester og skal kjøpe i Sverige! Så blir nok en test ikveld [emoji23][emoji23] er tross alt testetøsSpennende!! Da blir det test etter jobb??
Vis vedlegget 234611
Vis vedlegget 234610
Tok den første i går på enten 9 eller 10dpo (usikker på nøyaktig) og den andre i dag. Jeg innbiller meg at jeg ser en svaaaak strek, men jeg er usikker på om det er hodet mitt som tuller... Prøvd lenge og aldri fått noen form for strek før.
Er nok babystrekI dag tok jeg en annen test type, alle disse er jo tidlige tester da. De billig stripsa jeg kjøpte på ebay klarer jeg ikke å tolke, innbiller meg at de ikke er 10mlU.. Veldig usikker enda, dette bildet er tatt etter 4 min. Forventer mensen på tirsdag.
Vis vedlegget 234648
Den streken var ihvertfall lett å se!I dag tok jeg en annen test type, alle disse er jo tidlige tester da. De billig stripsa jeg kjøpte på ebay klarer jeg ikke å tolke, innbiller meg at de ikke er 10mlU.. Veldig usikker enda, dette bildet er tatt etter 4 min. Forventer mensen på tirsdag.
Vis vedlegget 234648
Er nok babystrek
Den streken var ihvertfall lett å se!
Det skjønner jeg [emoji173] hvor mange dpo er du?Å herregud.. [emoji813]red Håper så inderlig det. Veldig etterlengtet..
Det skjønner jeg [emoji173] hvor mange dpo er du?
Å så bra [emoji10] håper for ossEr 11 eller 12 DPO, litt usikker på helt nøyaktig tidspunkt. Ser forresten svaaaak strek på begge de du la ut, så krysser fingrene for deg!! Synes de strimlene er så vanskelig å lese av..
Ser jo streker?Vis vedlegget 234652
5 min og det var nok lurestreker i går.
Vis vedlegget 234654
10 min og lurestreker i går.
Ser jo streker?
Virker svakere.
Kan ein teste sterkere på kvelden ?
Jeg tester også alltid sterkere på kveldenVirker svakere.
Kan ein teste sterkere på kvelden ?
Det er ganske så tidlig ja, spennende dager fremover daIKM neste fredag, så fortsatt tidlig. 7 eller 8 DPO i dag. Ser ingenting Planen om å vente til over helgen gikk i vasken. Blir nok testing hver dag fremover