Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns jeg ser noe svaaaakt med mine strekøyneBlenda
Tviler på det siden det var så tidlig. Heller skygge
Blenda
Jeg tror ikke at jeg har noen blødersykdom. De kraftige blødningene oppstod etter aborten.Jeg har en blødersykdom som heter von willebrandt. Råder seg til å bli testet for dette. Uansett hva legen sier når du ber om det. De vet absolutt ingenting om sykdommen har jeg funnet ut. Snakk med riksen om det. Testen bør tas der.
Jeg har brukt cyclokapron nesten hele livet. Den er uten bivirkninger og funket gull!!
Håper Det!!Syns jeg ser noe svaaaakt med mine strekøyne
Det er Det! Samboeren slang nettopp til meg ; du er vel gravid så Hormonell som du er? Må le litt jeg. Håper det stemmer daDet er fortsatt tidlig da [emoji1316]
Krysser fingrene for det [emoji173] hvor mange dpo var du når du fikk den streken?Håper du har rett [emoji173]️
Tror det er normalt at kroppen reagerer sånn etter abort. Jeg begynte og blø fryktelig mye etter jeg hadde min første abort. Men etter den siste derimot blør jeg så vidtJeg tror ikke at jeg har noen blødersykdom. De kraftige blødningene oppstod etter aborten.
Jo, men det har vært mye hver gang etter MAen i januar.Tror det er normalt at kroppen reagerer sånn etter abort. Jeg begynte og blø fryktelig mye etter jeg hadde min første abort. Men etter den siste derimot blør jeg så vidt
Håper Det!!
Det er Det! Samboeren slang nettopp til meg ; du er vel gravid så Hormonell som du er? Må le litt jeg. Håper det stemmer da
Krysser fingrene for det [emoji173] hvor mange dpo var du når du fikk den streken?
Synes da det er noe på den nederste der???Blenda
Blenda
Vis vedlegget 234629
10 min gamle. Lurte meg til på arbeid. Sikker lureri igjen.
Er jo strek på alle kan vel ikke være lureri da?Vis vedlegget 234629
Streker på alleVis vedlegget 234629
Etter to uker hadde jeg hcg på 66 etter ma i uke 9.
Kjære testetøser... dere som kan litt mer enn meg om dette. Prøver bare å holde litt kontroll på hvor jeg er i en slags "syklus" etter utskrapning for drøyt to uker siden. Tok to tester nå, og graviditetstesten er veldig svakt positiv. Etter egne regnestykker skal hcg være mellom 10 og maks 25 nå. Eggløsningstesten er mye tydeligere. Er det bare fordi disse er "enklere" tester, eller er det trolig fordi jeg har noe på gang? Skal prøve å unngå spire nå, så er vel mest av nysgjerrighet, og av planleggingsmani Når kommer mensen neste gang, rekker vi aksjer mellom reising etc. Håpløst[emoji848]
Er veldig varm. Utover det har jeg ikke noen tydelige symptomer. Men jeg fryser støtt ellers.
På forhånd takk for synsing og seriøse erfaringsbaserte vurderinger [emoji6]