Oss testetøser imellom

Blenda
e21996fa3e942bec418bca6dd17aa0ec.jpg

Jeg har en blødersykdom som heter von willebrandt. Råder seg til å bli testet for dette. Uansett hva legen sier når du ber om det. De vet absolutt ingenting om sykdommen har jeg funnet ut. Snakk med riksen om det. Testen bør tas der.

Jeg har brukt cyclokapron nesten hele livet. Den er uten bivirkninger og funket gull!!
Jeg tror ikke at jeg har noen blødersykdom. De kraftige blødningene oppstod etter aborten.

Håper Det!!

Det er Det! Samboeren slang nettopp til meg ; du er vel gravid så Hormonell som du er? Må le litt jeg. Håper det stemmer da

Haha ja, sjekket for to år siden, da fikk jeg først svak positiv på dpo 11, er på 8 nå, så jeg gir ikke opp håpet :)

14d4124e17f13eb35b646b6718b09224.jpg

Kjære testetøser... dere som kan litt mer enn meg om dette. Prøver bare å holde litt kontroll på hvor jeg er i en slags "syklus" etter utskrapning for drøyt to uker siden. Tok to tester nå, og graviditetstesten er veldig svakt positiv. Etter egne regnestykker skal hcg være mellom 10 og maks 25 nå. Eggløsningstesten er mye tydeligere. Er det bare fordi disse er "enklere" tester, eller er det trolig fordi jeg har noe på gang? Skal prøve å unngå spire nå, så er vel mest av nysgjerrighet, og av planleggingsmani ;) Når kommer mensen neste gang, rekker vi aksjer mellom reising etc. Håpløst[emoji848]

Er veldig varm. Utover det har jeg ikke noen tydelige symptomer. Men jeg fryser støtt ellers.

På forhånd takk for synsing og seriøse erfaringsbaserte vurderinger [emoji6]

14d4124e17f13eb35b646b6718b09224.jpg

Kjære testetøser... dere som kan litt mer enn meg om dette. Prøver bare å holde litt kontroll på hvor jeg er i en slags "syklus" etter utskrapning for drøyt to uker siden. Tok to tester nå, og graviditetstesten er veldig svakt positiv. Etter egne regnestykker skal hcg være mellom 10 og maks 25 nå. Eggløsningstesten er mye tydeligere. Er det bare fordi disse er "enklere" tester, eller er det trolig fordi jeg har noe på gang? Skal prøve å unngå spire nå, så er vel mest av nysgjerrighet, og av planleggingsmani ;) Når kommer mensen neste gang, rekker vi aksjer mellom reising etc. Håpløst[emoji848]

Er veldig varm. Utover det har jeg ikke noen tydelige symptomer. Men jeg fryser støtt ellers.

På forhånd takk for synsing og seriøse erfaringsbaserte vurderinger [emoji6]
Etter to uker hadde jeg hcg på 66 etter ma i uke 9.
Har du hattnegativ test etter du mistet?

Back
Topp