Oss testetøser imellom

9 dpo og blenda test. Begynner og gi opp og tenke på pause fra denne prøvingen...
c11fc3fd6f4f8aaa4400d905207e5726.jpg

Lurer sånn på om vi ikke har klart å legge inn aksjer på rett tid.. eller for lite .. arg.. cd9,14,15,18,og 20 = kos. El.skulle være på cd18... Har sykluser på 31-32 dager. Er nå 4 dager før ikm. Og hadde eks. i går ettermiddag blenda test... hmmm. Hva tror dere?

FullSizeRender.jpg

fullsizeoutput_1876.jpeg

Tok den første i går på enten 9 eller 10dpo (usikker på nøyaktig) og den andre i dag. Jeg innbiller meg at jeg ser en svaaaak strek, men jeg er usikker på om det er hodet mitt som tuller... Prøvd lenge og aldri fått noen form for strek før.

Det holder med en gang om dagen, her i huset er det ofte 2 ganger om dagen da [emoji23]
på det tidligste, når testetrangen blir for sterk, begynner jeg 5 dpo (aaaaalt for tidlig). Får symptomer 6-8 dpo og positiv test 8-10 dpo. Denne gangen fikk jeg utslag på sensitive tester 7 dpo, men endte i nok en kjemisk.
Litt frivillig sånn sett.
Hvis sædkvaliteten ikke er av det beste så mener jeg ha hørt at oftere enn hver 2-3 dag kan virke mot sin hensikt. Det sies at det skal holde uansett.
Hos oss varierer det, men som regel 3 ganger ila den fertile perioden. Har blitt gravid på 9 av 12 muligheter...

Tusentakk for supre svar :D får håpe det holder med en gang til dagen denne ppen og at spiren fester seg:) hadde som sagt el igår og både igår og idag har det vert utrolig mye stikkinger både på høyre og venstre og midten :p så får jeg bare håpe og krysse fingre :D

Takk for svar! Håper veldig, men skal ta en ny test på lørdag tenker jeg så kryss fingrene for at det endelig kan være min tur..

Back
Topp