Viprøver79
Glad i forumet
Det er Ladytimer. Veldig fornøyd med den.Hvilken app bruker du? så oversiktelig og god ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er Ladytimer. Veldig fornøyd med den.Hvilken app bruker du? så oversiktelig og god ut
Herlig!Ja, jeg mener jo vi har det. Testingen starter i morgen, 8dpo, 10 dager etter sprøyte.
Hjertene er dager hvor aksjer ble lagt innVis vedlegget 234511
Mange timer over tiden, men sjekket de nå, og det er da noe på de to/tre nederste? [emoji28]
Ladytimer
Har hatt el slim nå i 2 dager, men negative tester så lurer på om noen av dere har noe svar på om når evt el kan forventes? deres erfaringer eller tips?
Det er Ladytimer. Veldig fornøyd med den.
Tusentakk måtte laste den ned og i følge appen er fruktbar periode i gang så får kjøre på med aksjer fremover nå
(Får ikke til å laste opp bilder med tlf på nettsiden så hvis noen har et triks tar jeg gjerne imot)
Åneei[emoji21][emoji21]Her kom nettopp tr [emoji21][emoji21]
Håper håper håper at de blir sterkere [emoji173][emoji173]Fortsatt streker i dag, men jubler ikke før de blir sterkereVis vedlegget 234533Vis vedlegget 234534Vis vedlegget 234535
Yes, me tooHåper håper håper at de blir sterkere [emoji173][emoji173]
Jepp, legger ut straksYes, me too
Har du testet enda?
Oi, se på den tempen da. Er tidlig enda, så mye kan skjeBlenda ennå, men tempen har blitt veldig høy så er kanskje håp!
Jepp! Håper virkelig det [emoji7] skremmer meg bare litt at jeg har skikkelig tr vondt nederst i ryggenOi, se på den tempen da. Er tidlig enda, så mye kan skje
Fortsatt streker i dag, men jubler ikke før de blir sterkereVis vedlegget 234533Vis vedlegget 234534Vis vedlegget 234535