Ørkenrev
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Februarhjertene 2025
7 dpo bare [emoji23][emoji23] veldig testetøs om dagen
Bra vi er flere [emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
7 dpo bare [emoji23][emoji23] veldig testetøs om dagen
7 dpo du også?Bra vi er flere [emoji85]
Jepp! Tusen takk!Det er den beste tiden. Positiv test er en ren bonus, og negativ test betyr ingenting fordi det er så tidlig. Lykke til!!
7 dpo du også?
Bra og starte tidlig vettu, så får vi med oss utviklingen [emoji23][emoji23]6 bare [emoji28][emoji85]
Bra og starte tidlig vettu, så får vi med oss utviklingen [emoji23][emoji23]
Absolutt [emoji16][emoji16] Håper bare jeg får positiv innen fredag (hvis jeg får positiv i det heletatt).. drar på hotelltur til gøteborg i helgen, og vil vite om jeg kan nyte et par glass med vin [emoji16]Får håpe på positiv utvikling for oss begge [emoji1316][emoji1377]
Absolutt [emoji16][emoji16] Håper bare jeg får positiv innen fredag (hvis jeg får positiv i det heletatt).. drar på hotelltur til gøteborg i helgen, og vil vite om jeg kan nyte et par glass med vin [emoji16]
Det er sant. Skal til gyn i morgen, mulig jeg hører hva hun har og siKrysser fingrene [emoji1316] Og er den negativ og du drikker litt vin og den er positiv etter helga, så skader ikke det siden det er så tidlig [emoji4]
Det er sant. Skal til gyn i morgen, mulig jeg hører hva hun har og si
Ble overrasket igår med at vi skal på hotelltur til gøteborg og tar lørdagen på ullared! (Jeg er shoppegal)
Driver med Utredning(blodprøver ) så tokk blodprøver for et par uker siden. Så vet egentlig ikke hva jeg skal denne gangen, regner med at det blir innvendig ul for og se hvordan ting står til og snakke litt. Evt blodprøver.Hva skal du til gyn? [emoji5]
Hvor lenge skal den henge i da?7dpo her også, og 9 dager siden Pregnyl
Jeg må slutte å teste på ettermiddagen asså. I går ettermiddag var streken kjempesterk. På morgenurin i dag tidlig var den kjempesvak. Så testetøs som jeg er, måtte jeg teste en gang til etter jobb, og tror du ikke den er sterkere da. Svakere enn i går da. Tror Pregnylen henger i lenge denne gangenVis vedlegget 234492
Høyre side er et godt tegn jaEtter jeg tisset nå fikk jeg skikkelig stølhet følelse på høyre side eggstokk [emoji4] kan det være et tegn?
Driver med Utredning(blodprøver ) så tokk blodprøver for et par uker siden. Så vet egentlig ikke hva jeg skal denne gangen, regner med at det blir innvendig ul for og se hvordan ting står til og snakke litt. Evt blodprøver.
Hmm. Hvor mange dager er det siden du satt sprøyta?Det sies 10-14 dager, men den bør vi svakere. Så den er ikke borte enda, det vet jeg. Men, synes det er rart at den svaier i styrke.
Håper...Høyre side er et godt tegn ja
Tusen takk [emoji173]Lykke til [emoji173]️