Oss testetøser imellom

Absolutt [emoji16][emoji16] Håper bare jeg får positiv innen fredag (hvis jeg får positiv i det heletatt).. drar på hotelltur til gøteborg i helgen, og vil vite om jeg kan nyte et par glass med vin [emoji16]

Krysser fingrene [emoji1316] Og er den negativ og du drikker litt vin og den er positiv etter helga, så skader ikke det siden det er så tidlig [emoji4]

Krysser fingrene [emoji1316] Og er den negativ og du drikker litt vin og den er positiv etter helga, så skader ikke det siden det er så tidlig [emoji4]
Det er sant. Skal til gyn i morgen, mulig jeg hører hva hun har og si :)
Ble overrasket igår med at vi skal på hotelltur til gøteborg og tar lørdagen på ullared! (Jeg er shoppegal)

Det er sant. Skal til gyn i morgen, mulig jeg hører hva hun har og si :)
Ble overrasket igår med at vi skal på hotelltur til gøteborg og tar lørdagen på ullared! (Jeg er shoppegal)

Hva skal du til gyn? [emoji5]

7dpo her også, og 9 dager siden Pregnyl:D

Jeg må slutte å teste på ettermiddagen asså. I går ettermiddag var streken kjempesterk. På morgenurin i dag tidlig var den kjempesvak. Så testetøs som jeg er, måtte jeg teste en gang til etter jobb, og tror du ikke den er sterkere da. Svakere enn i går da. Tror Pregnylen henger i lenge denne gangen:hungover::hungry:
C76E47F6-3972-43F3-A011-C77B78B8328B.jpeg

7dpo her også, og 9 dager siden Pregnyl:D

Jeg må slutte å teste på ettermiddagen asså. I går ettermiddag var streken kjempesterk. På morgenurin i dag tidlig var den kjempesvak. Så testetøs som jeg er, måtte jeg teste en gang til etter jobb, og tror du ikke den er sterkere da. Svakere enn i går da. Tror Pregnylen henger i lenge denne gangen:hungover::hungry:Vis vedlegget 234492
Hvor lenge skal den henge i da?

Driver med Utredning(blodprøver ) så tokk blodprøver for et par uker siden. Så vet egentlig ikke hva jeg skal denne gangen, regner med at det blir innvendig ul for og se hvordan ting står til og snakke litt. Evt blodprøver.

Lykke til [emoji173]️

Back
Topp