Oss testetøser imellom

Hvis du starter på søndag så henger jeg meg nok på
Jeg starter egentlig ikke testing etter graviditet på søndag, mer for å se hvor mye hcg som er igjen etter sprøyta. Men, heng deg på:D

Aksjer ble lagt inn i går, og i følge appen var eggløsning i går. Aksjer må legges inn i dag også, for å være på den sikreste siden:p
IMG_6395.PNG
IMG_6396.jpg

Fikk denne i dag 9 dpo. Ikke tatt på morgen, men et par timer etter at jeg sto opp. Ser dere noe?
Kom en svak svak strek etter 2-3 min men vanskelig å se om den var rosa

Vedlegg

• IMG_0412.JPG
    IMG_0412.JPG
    63,5 KB · Visninger: 206
Tok en test i dag, 7dpo (aaaltfor tidlig) men klarte ikke dy meg. Sovna attpå til fra testen da:angelic: men når jeg så på den, var det en strek der, ser på den som ugyldig, men tok en test i går også å der var det ingenting etter tiden. Har aldri tatt disse testene før, er de kjent for skyggestreker?
Litt vanskelig å se på bildet. Nå skal jeg vente til lørdag/søndag med neste.

Vedlegg

• tempImageForSave.jpg
    tempImageForSave.jpg
    154,8 KB · Visninger: 189
  • IMG_0632.JPG
    IMG_0632.JPG
    663,1 KB · Visninger: 200
Tok en test i dag, 7dpo (aaaltfor tidlig) men klarte ikke dy meg. Sovna attpå til fra testen da:angelic: men når jeg så på den, var det en strek der, ser på den som ugyldig, men tok en test i går også å der var det ingenting etter tiden. Har aldri tatt disse testene før, er de kjent for skyggestreker?
Herregud strek!! Håper den er gyldig [emoji173][emoji173]

Ser noe svakt rosa ja.

Håper det er baby strek [emoji173]
ja , blir helt rar av det her jeg , fikk skyggestreker på alle de testene for 1 uke siden ellerno ( men ble sånn når jeg dyppet i vann også) veeeldig svake , denne er hakket sterkere enn før , derfor jeg lurer litt :) hadde rosa /brunlig utflod 6 og 7 så vet ikke helt jeg :/ tror jeg må slutte å teste hele tiden [emoji23]

ja , blir helt rar av det her jeg , fikk skyggestreker på alle de testene for 1 uke siden ellerno ( men ble sånn når jeg dyppet i vann også) veeeldig svake , denne er hakket sterkere enn før , derfor jeg lurer litt :) hadde rosa /brunlig utflod 6 og 7 så vet ikke helt jeg :/ tror jeg må slutte å teste hele tiden [emoji23]
Evt gi det et par dager også test igjen [emoji173]

Back
Topp