Viprøver79
Glad i forumet
I følge appen har jeg el i dag/morgen.Hvilken dato ble det testing på deg?
Starter vel testing rundt 18/19. Er egentlig aaaaaaaalt for lenge å vente, men må nesten det for å unngå falsk positiv.
Hva med deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I følge appen har jeg el i dag/morgen.Hvilken dato ble det testing på deg?
Virker som bare "mannefeber" i dag, så da blir det humpa humpa et par dager tilHan må jo bare bli frisk nå!!
Tror det blir testing rundt da jeg også, så blir det en test date! Skal også da blodprøver hos gyn den 18, så kan bli spennende! Da er jeg nok 9 dpoI følge appen har jeg el i dag/morgen.
Starter vel testing rundt 18/19. Er egentlig aaaaaaaalt for lenge å vente, men må nesten det for å unngå falsk positiv.
Hva med deg?
Burde ikke ha noe å si da egentlig.Buhu, gubben har blitt syk og ligger rett ut med feber. Null humping i kveld
I følge appen har jeg eggløsning i morgen, håper virkelig ikke en dags opphold ødelegger sjansene. Har humpet i siden lørdag, så håper svømmerne blir der en stund.
Avtale testedate 18? SpennendeTror det blir testing rundt da jeg også, så blir det en test date! Skal også da blodprøver hos gyn den 18, så kan bli spennende! Da er jeg nok 9 dpo
spennende. Lykke til!Nå har dpo dagene startet! Håper det går fort
Avtale [emoji16] nå må dagene bare gå fort!!Avtale testedate 18? Spennende
Jepp, det vet jeg. Men, det er ingen problemer med sædkvaliteten, "problemet" er hos meg som ikke får eggløsning på egen hånd.Burde ikke ha noe å si da egentlig.
Normalt skal det visstnok holde med 2-3 ganger i uka. Hvis ikke sædkvaliteten er på topp så kan det virke mot sin hensikt med for ofte.
Skjønner, men burde absolutt ikke ha noe å si at det ikke blir aksjer daglig uansett.Jepp, det vet jeg. Men, det er ingen problemer med sædkvaliteten, "problemet" er hos meg som ikke får eggløsning på egen hånd.
Høres bra utSkjønner, men burde absolutt ikke ha noe å si at det ikke blir aksjer daglig uansett.
Jepp.Høres bra ut
Jeg tester til søndag, da er det en uke siden sprøyta ble tatt.Jepp.
Får håpe EL-sprøyta gjorde nytten sin. Tester du for å sjekke om den er ute av kroppen igjen eller bare venter du?
Gtest allerede på søndag?[emoji16][emoji16][emoji16]Jeg tester til søndag, da er det en uke siden sprøyta ble tatt.
Kan sitte i enda da.... du som er ekte testetøs burde jo teste hver dag så du kan se streken bli svakere for så å bli sterkere igjen...Jeg tester til søndag, da er det en uke siden sprøyta ble tatt.
Vet at den sitter i enda på søndag, men jeg ser hvor sterk den er for å så teste senere igjen.Kan sitte i enda da.... du som er ekte testetøs burde jo teste hver dag så du kan se streken bli svakere for så å bli sterkere igjen...
Ja, men det er bare for å se hvor mye av sprøyta som sitter i, ikke for å teste etter graviditet.Gtest allerede på søndag?[emoji16][emoji16][emoji16]
Hehe, da betyr det kanskje at testing starter til søndag da?Vet at den sitter i enda på søndag, men jeg ser hvor sterk den er for å så teste senere igjen.
Hehe, ja jeg burde egentlig det, men det blir ille dyrt i lengden. Spesielt når jeg vet at testene er positive i disse dager.
Hehe, nja.... det er alt for tidlig for å få utslag på graviditet. Men, jeg ser hvordan styrken er ihvertfall.Hehe, da betyr det kanskje at testing starter til søndag da?
Hehe, må jo følge den daglig for å se hvordan den utvikler seg. Men skal holde med en gang om dagen altså.Hehe, nja.... det er alt for tidlig for å få utslag på graviditet. Men, jeg ser hvordan styrken er ihvertfall.
Men, aldri si aldri
Har ikke så mange tester.....enda. Tenkte å bestille ny ladningHehe, må jo følge den daglig for å se hvordan den utvikler seg. Men skal holde med en gang om dagen altså.