Oss testetøser imellom

I følge appen har jeg el i dag/morgen.
Starter vel testing rundt 18/19. Er egentlig aaaaaaaalt for lenge å vente, men må nesten det for å unngå falsk positiv.
Hva med deg?
Tror det blir testing rundt da jeg også, så blir det en test date! Skal også da blodprøver hos gyn den 18, så kan bli spennende! Da er jeg nok 9 dpo

Buhu, gubben har blitt syk og ligger rett ut med feber. Null humping i kveld:(
I følge appen har jeg eggløsning i morgen, håper virkelig ikke en dags opphold ødelegger sjansene:confused:. Har humpet i siden lørdag, så håper svømmerne blir der en stund. :D
Burde ikke ha noe å si da egentlig.
Normalt skal det visstnok holde med 2-3 ganger i uka. Hvis ikke sædkvaliteten er på topp så kan det virke mot sin hensikt med for ofte.

Jepp, det vet jeg. Men, det er ingen problemer med sædkvaliteten, "problemet" er hos meg som ikke får eggløsning på egen hånd.
Skjønner, men burde absolutt ikke ha noe å si at det ikke blir aksjer daglig uansett.

Jeg tester til søndag, da er det en uke siden sprøyta ble tatt.
Kan sitte i enda da.... du som er ekte testetøs burde jo teste hver dag så du kan se streken bli svakere for så å bli sterkere igjen...

Kan sitte i enda da.... du som er ekte testetøs burde jo teste hver dag så du kan se streken bli svakere for så å bli sterkere igjen...
Vet at den sitter i enda på søndag, men jeg ser hvor sterk den er for å så teste senere igjen.

Hehe, ja jeg burde egentlig det, men det blir ille dyrt i lengden. Spesielt når jeg vet at testene er positive i disse dager.

Vet at den sitter i enda på søndag, men jeg ser hvor sterk den er for å så teste senere igjen.

Hehe, ja jeg burde egentlig det, men det blir ille dyrt i lengden. Spesielt når jeg vet at testene er positive i disse dager.
Hehe, da betyr det kanskje at testing starter til søndag da?

Hehe, nja.... det er alt for tidlig for å få utslag på graviditet. Men, jeg ser hvordan styrken er ihvertfall.
Men, aldri si aldri:p
Hehe, må jo følge den daglig for å se hvordan den utvikler seg. Men skal holde med en gang om dagen altså.

Back
Topp