Mammatil1liten
Betatt av forumet
Fikk denne idag, veldig svak med synlig. Den er mer rosa i virkeligheten enn det kommer frem på bilde[emoji4] stoler ikke på disse ebay testene[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser noe veldig svakt ja. Hvor mange dpo er du idag?Fikk denne idag, veldig svak med synlig. Den er mer rosa i virkeligheten enn det kommer frem på bilde[emoji4] stoler ikke på disse ebay testene[emoji23]
Når jeg har opplevd det har de vært grå ish. Bilde?Er skyggestrerker alltid grå?
Det er noe svakt ja!Prøver her også i håp om at det kanskje er flere med "godt syn" [emoji28] 3 dager etter ikm, tatt med one step-test. INGEN tegn til rødbesøk [emoji849] blir gal her...
Den forsvant, så jeg kasta testenNår jeg har opplevd det har de vært grå ish. Bilde?
Mine tester idag, CB digital var negativ.. men ser dere noe?
13 DPO
Jepp.. Ser to streker ja
13 DPO
Om vi ser noe? Ser noe tydelig!!
13 DPO
Klarer ikke se noe dessverreSer dere noe? 11-12dpo. Tatt nå i kveld. Klarte ikke dyyy meg.. Vis vedlegget 234073 Vis vedlegget 234076 Vis vedlegget 234073
Vis vedlegget 234073
Veldig vanskelig å se noe på pc-skjermen min, vet ikke hvordan det er på mobilFikk denne idag, veldig svak med synlig. Den er mer rosa i virkeligheten enn det kommer frem på bilde[emoji4] stoler ikke på disse ebay testene[emoji23]
Positive!
13 DPO
Ja!
Jeg har egentlig dårlig strekesyn, men jeg ser
Jepp.. Ser to streker ja
Om vi ser noe? Ser noe tydelig!!
Positive!
De er positive, men det er jo spennende å se om de virkelig blir sterkere utover og ikke at det bare ender med kjemisk/tidlig SA. Hvor mange dpo er du?Tror du virkelig det?[emoji85] Hadde vært heeeelt fantastisk om du har rett!! Håper håper!