Amandaa11
Forumet er livet
Håper du går lagt ut!Slenger meg på her Negativ test idag..
Får ikke lagt inn bilde?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du går lagt ut!Slenger meg på her Negativ test idag..
Får ikke lagt inn bilde?
Er det ikke en svak strek der da?
Er det ikke en svak strek der da?
Syntes jeg der noe veldig svakt ihvertfall håper den blir sterkereHvor da? Tror det bare er streken/hvite hakket i testen du ser.. Men på negativ effekten så kan det se ut som det er en strek ved siden av den. Men ble litt usikker på om streken skal komme opp der hakket er..?
Testene ser positive ut ja«Høy» på monitoren i dag, men positive strimmeltester i kveld! Eller?
CD17.
Men clearblue digital var negativ i kveld.. men velger å tro på strimmeltestene.
Hmm.. hadde tatt den i mårra, og bestilt tester på nett i kveld. Da har du tester ila noen dager i tilfelle den ikke slår positivt ut. Hadde ikke klart å holde mæ lengre enn til i mårra ihvertfall Lykke til.. det høres nå ut som om noe er i gang..Hvilken dpo anser dere som siste testedag før dere "godtar" svaret? Jeg er så usikker, IKM på torsdag (12 dpo i dag), testet negativt på lørdag. Spottet onsdag/torsdag og har blødd litt siden fredag (hadde en lignende spotting blødning sist svangerskap).
Har litt sympomer på graviditet, og har bare en test igjen og bor på bygda, med andre ord uaktuelt å kjøpe nye tester her ute [emoji23] når hadde dere tatt den siste testen og stolt på den?
Sannsynligheten er stor for at jeg tar den i morgen, og bestiller nye på nett uansett da, haha!
Ser dere noe? 11-12dpo. Tatt nå i kveld. Klarte ikke dyyy meg.. Vis vedlegget 234073 Vis vedlegget 234076 Vis vedlegget 234073
Vis vedlegget 234073
Hva med de siste bildene jeg la ut da? Etter at testen hadde tørkaDesverre[emoji51] ser ikke noe!
Jeg ser strek på disseGikk på badet nå for å se, nå hadde testen tørka ordentlig. Så en svak strek! Men får det ikke helt frem på bildene føler jeg. Ser dere noe?? Kan jo være skygge og da. Tar ny i morgen tidlig.
Vis vedlegget 234077 Vis vedlegget 234077
Krysser fingrene for at fin test ser sånn ut om 2 uker [emoji57][emoji173]Testen du nå vil se er IKKE en ekte positiv strek, men et resultat av Pregnylsprøyte.
Jeg tar alltid en test en døgn etter jeg har satt sprøyten, bare for å se om jeg har satt den riktig og at den virker. Det gjør den helt klart. Den blir sterkere i ca et døgn til før den blir svakere og svakere. Håper på en ekte slik strek om to uker.
Aksjer har blitt lagt inn siden lørdag, og kommer til å legges inn frem til torsdag/fredag.
Det SKAAAAL gå denne måneden Vis vedlegget 234072
Hva med de siste bildene jeg la ut da? Etter at testen hadde tørka
Blenda hvit test så da var det nok mensen som kom!
Klar for ny PP! Hvilke eggløsningstester bruker dere? Har ikke råd til di dyreste denne måneden, brukte alle penga på verksted for bilen.... [emoji85]
Så bra du er ved godt mot[emoji5]
Jeg har god erfaring med babyplan sine EL-strimler! Bestiller de på billige-tester.no[emoji5]