Oss testetøser imellom

Er det ikke en svak strek der da?

Hvor da? Tror det bare er streken/hvite hakket i testen du ser.. Men på negativ effekten så kan det se ut som det er en strek ved siden av den. Men ble litt usikker på om streken skal komme opp der hakket er..?

«Høy» på monitoren i dag, men positive strimmeltester i kveld! Eller?
CD17.
Men clearblue digital var negativ i kveld.. men velger å tro på strimmeltestene.

Vedlegg

• E53981D6-B3F2-4DC5-9F21-BBB144A5BFAC.jpeg
    E53981D6-B3F2-4DC5-9F21-BBB144A5BFAC.jpeg
    598,3 KB · Visninger: 160
Hvilken dpo anser dere som siste testedag før dere "godtar" svaret? Jeg er så usikker, IKM på torsdag (12 dpo i dag), testet negativt på lørdag. Spottet onsdag/torsdag og har blødd litt siden fredag (hadde en lignende spotting blødning sist svangerskap).
Har litt sympomer på graviditet, og har bare en test igjen og bor på bygda, med andre ord uaktuelt å kjøpe nye tester her ute [emoji23] når hadde dere tatt den siste testen og stolt på den?
Sannsynligheten er stor for at jeg tar den i morgen, og bestiller nye på nett uansett da, haha!

Hvilken dpo anser dere som siste testedag før dere "godtar" svaret? Jeg er så usikker, IKM på torsdag (12 dpo i dag), testet negativt på lørdag. Spottet onsdag/torsdag og har blødd litt siden fredag (hadde en lignende spotting blødning sist svangerskap).
Har litt sympomer på graviditet, og har bare en test igjen og bor på bygda, med andre ord uaktuelt å kjøpe nye tester her ute [emoji23] når hadde dere tatt den siste testen og stolt på den?
Sannsynligheten er stor for at jeg tar den i morgen, og bestiller nye på nett uansett da, haha!
Hmm.. hadde tatt den i mårra, og bestilt tester på nett i kveld. Da har du tester ila noen dager i tilfelle den ikke slår positivt ut. Hadde ikke klart å holde mæ lengre enn til i mårra ihvertfall :) Lykke til.. det høres nå ut som om noe er i gang..

Testen du nå vil se er IKKE en ekte positiv strek, men et resultat av Pregnylsprøyte.

Jeg tar alltid en test en døgn etter jeg har satt sprøyten, bare for å se om jeg har satt den riktig og at den virker. Det gjør den helt klart. Den blir sterkere i ca et døgn til før den blir svakere og svakere. Håper på en ekte slik strek om to uker.

Aksjer har blitt lagt inn siden lørdag, og kommer til å legges inn frem til torsdag/fredag.

Det SKAAAAL gå denne måneden :wacky:
IMG_6393.JPG

Ser dere noe? 11-12dpo. Tatt nå i kveld. Klarte ikke dyyy meg.. :joyful:
dag3.jpg
dag 3 5.jpg
dag3.jpg

dag3.jpg

Vedlegg

• dag3 2.jpg
    dag3 2.jpg
    110,2 KB · Visninger: 91
  • dag 3 3.jpg
    dag 3 3.jpg
    153,4 KB · Visninger: 104
Gikk på badet nå for å se, nå hadde testen tørka ordentlig. Så en svak strek! Men får det ikke helt frem på bildene føler jeg. Ser dere noe?? Kan jo være skygge og da. Tar ny i morgen tidlig.

dag 3 7.jpg
dag 3 7.jpg

Vedlegg

• dag 3 8.jpg
    dag 3 8.jpg
    33,2 KB · Visninger: 90
Testen du nå vil se er IKKE en ekte positiv strek, men et resultat av Pregnylsprøyte.

Jeg tar alltid en test en døgn etter jeg har satt sprøyten, bare for å se om jeg har satt den riktig og at den virker. Det gjør den helt klart. Den blir sterkere i ca et døgn til før den blir svakere og svakere. Håper på en ekte slik strek om to uker.

Aksjer har blitt lagt inn siden lørdag, og kommer til å legges inn frem til torsdag/fredag.

Det SKAAAAL gå denne måneden :wacky: Vis vedlegget 234072
Krysser fingrene for at fin test ser sånn ut om 2 uker [emoji57][emoji173]

Blenda hvit test så da var det nok mensen som kom! :-)

Klar for ny PP! Hvilke eggløsningstester bruker dere? Har ikke råd til di dyreste denne måneden, brukte alle penga på verksted for bilen.... [emoji85]

Blenda hvit test så da var det nok mensen som kom! :-)

Klar for ny PP! Hvilke eggløsningstester bruker dere? Har ikke råd til di dyreste denne måneden, brukte alle penga på verksted for bilen.... [emoji85]

Så bra du er ved godt mot[emoji5]

Jeg har god erfaring med babyplan sine EL-strimler! Bestiller de på billige-tester.no[emoji5]

Så bra du er ved godt mot[emoji5]

Jeg har god erfaring med babyplan sine EL-strimler! Bestiller de på billige-tester.no[emoji5]

Har vel ikke noe valg, med PCOS kan vel dette ta sin tid [emoji4] da jeg ble gravid med gutten vår hadde jeg nettopp hatt et stort vekttap som kickstarta prosessen, var heldig og ble gravid på pp2 da.. denne gangen må jeg nok vente lenger :/

Takk for svar :-) bestiller meg noen slike jeg, så jeg er sikker på når el faktisk er! :-)

Back
Topp