Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det med deg?[emoji173]Føler jeg tester mye om dagen, men er stort sett blodprøver og de er det vanskelig å legge ut bilde av
Jeg veksler mellom «OMG jeg er graviiiiid » og «ææææ faen nå går det dritt igjen...». Men får forhåpentligvis svar mandag daHvordan går det med deg?[emoji173]
Fikk høy på monitoren idag! CD14! Nå håper jeg bare max kommer snart. Ulempen er at samboeren begynner og bli skikkelig syk ....
Wow paradis for en testetøs det der hva er de lilla clearblue for noe?Nå kan dpo dagene bare komme og testetøsa kan begynne [emoji23][emoji23]
Nå kan dpo dagene bare komme og testetøsa kan begynne [emoji23][emoji23]
WoooooowNå kan dpo dagene bare komme og testetøsa kan begynne [emoji23][emoji23]
De lilla er eltester til monitoren har endel av de også [emoji23]Wow paradis for en testetøs det der hva er de lilla clearblue for noe?
Haha Ja, viktig og ha tester!!Nesten som å se mitt lager det der[emoji23][emoji23]
Har sagt jeg er testetøs [emoji23][emoji23]Woooooow
Jeg begynner rett etter trDa kan den nye ppen starte hvor tidlig pleier dere starte testingen for el?
Haha Ja, viktig og ha tester!!
Jepp[emoji23] jeg la mine utover badegulvet på mandag, og har over 50 g-tester + masse EL tester til både monitor og EL-strimler[emoji23][emoji23]
Masse lykke tilDa var sprøyta satt Da må man vente 10-12 dager før en kan stole på resultatet av testingaVis vedlegget 234018Vis vedlegget 234020
Krysser alt jeg har [emoji173][emoji173]Da var sprøyta satt Da må man vente 10-12 dager før en kan stole på resultatet av testingaVis vedlegget 234018Vis vedlegget 234020