Bilde
Får det ikke frem på bilde, har uglesett denne testen, legger ut om det viser på bilder i morgen! [emoji86]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bilde
Fyrte av en test i kveld på veldig utvannet urin [emoji86] og jeg TROR jeg kan se noe, om det ikke er en stygg skyggestrek! Tester i morgen tidlig også[emoji51]
Så gøy!! Jeg gleder meg til fortsettelsen!
Gleder meg til å se test.. Lykke til
Det er vel bare fargestoffet som beveger seg. Trodde fristen for avlesing var litt lengre på testene fra rfsu? Hvis dette er fra rfsu da?Altså.... litt morsomt dette... Går på hormonspiral, men har siste uken følt meg kvalm (noe jeg aldri er) og ekstremt trøtt! Tok en test på gøy der denne streken som man tydelig ser forflyttet seg oppover! På bilde her er det gått ca 5 minutt som er fristen for å lese av svaret. La den dermed i fra meg, neste gang jeg ser på den noen minutter senere er den enda nærmere teststreken og i ferd med å gå i oppløsning. Noen minutter senere er den borte Regner ikke med at jeg er gravid, bare at det var noe galt med testen. For streken skal vel ikke bevege seg for så å forsvinne helt?
Men tenk hvis jeg ikke hadde fulgt med og bare lest av svaret etter 5 minutter og så kastet den. Da hadde jeg garantert trodd at jeg var gravid
Hva tror dere som kan dette med testing?
Er RFSU ja. Står at man skal lese av etter 5 minutter, men ikke senere enn 30 minutter etter.Det er vel bare fargestoffet som beveger seg. Trodde fristen for avlesing var litt lengre på testene fra rfsu? Hvis dette er fra rfsu da?
Ja, da var den fremdeles gyldig. Har opplevd dette med flere tester, og da har det fått litt for mye væske på seg. Det er bare fargestoffet, men lett å bli lurt ja.Er RFSU ja. Står at man skal lese av etter 5 minutter, men ikke senere enn 30 minutter etter.
Ohh goodJa, da var den fremdeles gyldig. Har opplevd dette med flere tester, og da har det fått litt for mye væske på seg. Det er bare fargestoffet, men lett å bli lurt ja.
Fortsatt ikke noe tydelig strek, men skimter nok en skyggestrek [emoji36] Blir nok lurt av testen..
Jeg tror du har noe på gang som ligger og vipper testen mellom pos/neg! [emoji1303]
Happy humping!Da har jeg vært hos gyn, og der har Femar gjort nytta si. Supre egg og flott slimhinne, og det blir Pregnylsprøyte til søndag
Forklarte testene, og det hadde hun ingen forklaring på. Tok hcg-prøve, den var på 5, så det kan ha vært kjemisk som hun sa.
Men, samme det, nå skal gubben få kjørt seg i en uke
Så bra! Kos dere [emoji3]Da har jeg vært hos gyn, og der har Femar gjort nytta si. Supre egg og flott slimhinne, og det blir Pregnylsprøyte til søndag
Forklarte testene, og det hadde hun ingen forklaring på. Tok hcg-prøve, den var på 5, så det kan ha vært kjemisk som hun sa.
Men, samme det, nå skal gubben få kjørt seg i en uke
Tok denne testen på morgenurin, kikket fort på den, negativ og gikk til sengs igjen. Når jeg stod opp og kikket på den igjen så den sånn ut. Den er ødelagt ikkesant? På det siste bilde ser dere at det er litt sånn trykkmerker på den.. testen er fra tostreker, har tatt mange av dem denne perioden og ikke opplevd «skyggestreker» før eller at streker har kommet etter tiden. Noen som har erfaringer? Er 13 dpo
Jeg er ikke noen ekspert på tester, men i dpo-dagene hadde jeg tatt et sånt utseende på en test som er godt tegn enten det er gyldig eller ikke. Ta en ny test i ettermiddag eller i morgen, så får du vel svar om det er noe der eller ikke [emoji1303] Krysser fingrene for deg!!