Oss testetøser imellom

IMG_6203.JPG
IMG_6205.JPG
Tja.... Googlet litt, og disse er visst ikke kjent for skyggestreker, så tror jeg gir opp:p

Herregud dagene før eggløsning går så tregt... kjenner jeg gruer meg til dpo dagene [emoji38]

Ja det er seige dager, fordelen er at pms-heksa er forvandlet til en befruktningsjeger [emoji86]hjernen min fungerer ikke som normalt dpo, kjenner heeele tiden etter symptomer, og tenker på testing [emoji23]

Ja det er seige dager, fordelen er at pms-heksa er forvandlet til en befruktningsjeger [emoji86]hjernen min fungerer ikke som normalt dpo, kjenner heeele tiden etter symptomer, og tenker på testing [emoji23]

Befruktningsjeger - jeg tar med meg det ordet inn i mitt vokabular... [emoji1303] Er på samme kjøret selv, og bare 6-8 dpo. Hvor skal dette ende?

Da var tr kommet en uke forsinket og jeg kan ENDELIG se frem til ny pp :D gleeder meg til å begynne med testingen for el :) håper denne ppen blir den siste og at di neste g-testene jeg skal fyre av etter el blir positive :D

12 dpo. Dagens test øverst og i går nederst. Streken er jo nærmest borte i dag så nå gir jeg opp testingen og venter å ser om tr dukker opp... :(

Snapchat-1501590417.jpg

Back
Topp