Vimso84
Glad i forumet
Tusen takk skal du ha håper det går rette veien, vist ikke så er heldigvis ikke håpe ute da er det bare til å satse på neste ppKrysser fingrene for at du får to streker på lørdag [emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk skal du ha håper det går rette veien, vist ikke så er heldigvis ikke håpe ute da er det bare til å satse på neste ppKrysser fingrene for at du får to streker på lørdag [emoji173]
Litt dårlige bilder,men ser noe svakt. Men ville prøvd en annen test da disse er kjent for skyggeSå var testinga igang - skulle holde meg til helga, men nei... 8-9 dpo idag. Syns jeg så noe ei stund, men nå trur jeg bare det var ønskesynet. Hva tror dere?
Er jo strek her. Men burde jo vært mye sterkere hvis det var babyVis vedlegget 233717 Vis vedlegget 233718 Tja.... Googlet litt, og disse er visst ikke kjent for skyggestreker, så tror jeg gir opp
Jepp, myyye sterkere. Så det må være noe annet som tuller med kroppen minEr jo strek her. Men burde jo vært mye sterkere hvis det var baby
Litt dårlige bilder,men ser noe svakt. Men ville prøvd en annen test da disse er kjent for skygge
Jepp, myyye sterkere. Så det må være noe annet som tuller med kroppen min
Samme testen, er strek på begge. Hatt "mens" allerede, men den var rar og kort. Fikk slike svake streker før mensen også. Så er ikke godt å si, men det er ingen babystrek.Hvor langt "dpo" er du? syns jeg ser noe på den nederste.
Gjør detTakk, ja kjører en annen variant i morgen. Kanskje a1?
Herregud dagene før eggløsning går så tregt... kjenner jeg gruer meg til dpo dagene [emoji38]
Herregud dagene før eggløsning går så tregt... kjenner jeg gruer meg til dpo dagene [emoji38]
Haha enig. Er sånn selv. Vil bare begynne og teste [emoji38][emoji38]Ja det er seige dager, fordelen er at pms-heksa er forvandlet til en befruktningsjeger [emoji86]hjernen min fungerer ikke som normalt dpo, kjenner heeele tiden etter symptomer, og tenker på testing [emoji23]
Jaa! Håper dagene kan gå litt fortereDei går alt for tregt. Vil barre i dpo land.
Ja det er seige dager, fordelen er at pms-heksa er forvandlet til en befruktningsjeger [emoji86]hjernen min fungerer ikke som normalt dpo, kjenner heeele tiden etter symptomer, og tenker på testing [emoji23]
Vis vedlegget 233717 Vis vedlegget 233718 Tja.... Googlet litt, og disse er visst ikke kjent for skyggestreker, så tror jeg gir opp
Jaja bare å fokusere på ny pp. Tr dukket opp nå
Lykke til. Neste gang sitter den!