Takk
Hvordan gikk det med testingen for deg i dag da?
samboer har tilbudt seg å teste med meg på seinest søndag med en digital. I stedet for at jeg stresser med alle små testene og analyserer opp og ned i mente. Har ikke ikm før tirsdag så..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk
Hvordan gikk det med testingen for deg i dag da?
samboer har tilbudt seg å teste med meg på seinest søndag med en digital. I stedet for at jeg stresser med alle små testene og analyserer opp og ned i mente. Har ikke ikm før tirsdag så..
Det er fortsatt veldig tidlig[emoji173]Negativ test her i dag 8 dpo [emoji849] jaujau! Er tidlig enda, men testet jo positivt 8 dpo sist så kjenner jeg sank litt i kroppen [emoji28]
Det er fortsatt veldig tidlig[emoji173]
Krysser fingrene for deg [emoji173]Ja, godt jeg har dere til å minne meg på det [emoji171]håper det festet seg senere enn sist!
Åh. Masse lykke til [emoji173] gode klemmerJaja bare å fokusere på ny pp. Tr dukket opp nå
Hvordan går det med testetøsene denne ettermiddagen? Noen som tester?
Tja... spørs på kvaliteten på urinprøven detHar så sykt lyst å teste igjen, men er vel veldig lite sannsynlig med positiv ettermiddagstest 8 dpo? [emoji28]
Åååå gratulerer så masse [emoji10][emoji10]Da ble mistanken bekreftet. Føler meg veldig gravid og etter å ha fått positive billig tester fra babyplan 7/8 dpo og en negativ digital.. Bestemte jeg meg for å vente litt med å ta en ny. I dag akkurat nå, fikk jeg denne, 10/11 dpo [emoji813]bigred
Da ble mistanken bekreftet. Føler meg veldig gravid og etter å ha fått positive billig tester fra babyplan 7/8 dpo og en negativ digital.. Bestemte jeg meg for å vente litt med å ta en ny. I dag akkurat nå, fikk jeg denne, 10/11 dpo
Gratulere [emoji173]Da ble mistanken bekreftet. Føler meg veldig gravid og etter å ha fått positive billig tester fra babyplan 7/8 dpo og en negativ digital.. Bestemte jeg meg for å vente litt med å ta en ny. I dag akkurat nå, fikk jeg denne, 10/11 dpo [emoji813]bigred
Da ble mistanken bekreftet. Føler meg veldig gravid og etter å ha fått positive billig tester fra babyplan 7/8 dpo og en negativ digital.. Bestemte jeg meg for å vente litt med å ta en ny. I dag akkurat nå, fikk jeg denne, 10/11 dpo
Åh. Masse lykke til [emoji173] gode klemmer
Gleder meg til å se test.. Lykke tilVet ikke om jeg tør å starte testebonanzaen igjen! [emoji23] jeg var helt vill når vi prøvde med førstemann. Er 7-8 dpo i dag, men spotter, kvalm, metallsmak i munnen og murringer.. med andre ord akkurat slik jeg var med første! Klarer sikkert ikke å holde meg til over helga [emoji23][emoji85]
Fyrte av en test i kveld på veldig utvannet urin [emoji86] og jeg TROR jeg kan se noe, om det ikke er en stygg skyggestrek! Tester i morgen tidlig også[emoji51]