Oss testetøser imellom

Negativ test her i dag 8 dpo [emoji849] jaujau! Er tidlig enda, men testet jo positivt 8 dpo sist så kjenner jeg sank litt i kroppen [emoji28]

Da ble mistanken bekreftet. Føler meg veldig gravid :laughing001 og etter å ha fått positive billig tester fra babyplan 7/8 dpo og en negativ digital.. Bestemte jeg meg for å vente litt med å ta en ny. I dag akkurat nå, fikk jeg denne, 10/11 dpo :Heartbigred

Vedlegg

• IMG_20171005_163412.jpg
    IMG_20171005_163412.jpg
    814,8 KB · Visninger: 304
Da ble mistanken bekreftet. Føler meg veldig gravid :laughing001 og etter å ha fått positive billig tester fra babyplan 7/8 dpo og en negativ digital.. Bestemte jeg meg for å vente litt med å ta en ny. I dag akkurat nå, fikk jeg denne, 10/11 dpo [emoji813]bigred
Åååå gratulerer så masse [emoji10][emoji10]

Vet ikke om jeg tør å starte testebonanzaen igjen! [emoji23] jeg var helt vill når vi prøvde med førstemann. Er 7-8 dpo i dag, men spotter, kvalm, metallsmak i munnen og murringer.. med andre ord akkurat slik jeg var med første! Klarer sikkert ikke å holde meg til over helga [emoji23][emoji85]

Da ble mistanken bekreftet. Føler meg veldig gravid :laughing001 og etter å ha fått positive billig tester fra babyplan 7/8 dpo og en negativ digital.. Bestemte jeg meg for å vente litt med å ta en ny. I dag akkurat nå, fikk jeg denne, 10/11 dpo :Heartbigred

Gratulerer!!

Vet ikke om jeg tør å starte testebonanzaen igjen! [emoji23] jeg var helt vill når vi prøvde med førstemann. Er 7-8 dpo i dag, men spotter, kvalm, metallsmak i munnen og murringer.. med andre ord akkurat slik jeg var med første! Klarer sikkert ikke å holde meg til over helga [emoji23][emoji85]
Gleder meg til å se test.. Lykke til

Back
Topp