Seier2016
Blir kjent med forumet
Øverste fra i dag, nederste fra i går. 11 dpo. Synes ikke det er noe forskjell så har ikke største troen på at det er noe...
Vis vedlegget 233668
Ingen problem å se streker her [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Øverste fra i dag, nederste fra i går. 11 dpo. Synes ikke det er noe forskjell så har ikke største troen på at det er noe...
Vis vedlegget 233668
Ingen problem å se streker her [emoji4]
ser strek ! syntes den øverste ser bittelitt sterkere ut jeg [emoji3]Øverste fra i dag, nederste fra i går. 11 dpo. Synes ikke det er noe forskjell så har ikke største troen på at det er noe...
Vis vedlegget 233668
ser strek ! syntes den øverste ser bittelitt sterkere ut jeg [emoji3]
Fant jammen meg to tester som hadde gjemt seg. Måtte fyre av en så klart den nederste fra jeg stod opp etter nattevakt. Den øverste fra tidligere i kveld. Men om det er farge på den er ikke godt å si...
Vis vedlegget 233692
Ser definitivt at det er streker der hvertfall[emoji5]
Da tok jeg en digital etter å ha hold meg i 4 timer.. Den viste ikke gravid
Men krysser fingrene for at det kun er fordi jeg er for tidlig ut.. Tar en ny babyplan tidlig-test i morgen på morgenurin etter nattvakt og satser på at streken har blitt litt sterkere
Dumme test
Men håpet er ikke ute enda. Gleder meg til å se testen din i morgen blir vel en lang nattevakt nå? Blir det her kjenner jeg
haha jaaa... prøver å innstille meg på at jeg ikke er gravid og retter litt oppmerksomhet mot neste pp bare for sikkerhetsskyld
Har du med deg test på jobb? Glemte den av jeg men kanskje like greit
Hehe, ja ser den! Nei, tok ikke med. Tenker det er best å vente til jeg står opp igjen i morgen, for da veit jeg at jeg har ventet lenge nok med tanke på hvordan urinen er
Lurt!
Er du mange dpo? Og hva tenker du ifb å jobbe på natt fremmover?
Siden vi er over midnatt så blir det vel 12 dpo. Blir det til at jeg er gravid eller den gangen jeg blir gravid, så blir det sikkert samme reisa som forrige gang. Jobber frem til jeg skal på første svangerskapskontroll og så tipper jeg at jordmor igjen vil sette meg på svangerskapspenger. Sist var det litt godt å ikke jobbe natt, men man blir jo så lei av å gå hjemme hele tiden Enn med deg? Hvor langt har du kommet i dpo land og hva tenker du om å jobbe natt som gravid?
åh, spennende! Ja siden det er den 4 oktober er jeg 9 eller 10 dpo
aha.. så det er ikke snakk om at arbeidsgiver tilrettelegger slik at du jobber dag i stedet for eller en seinvakt i uka for eksempel?
Jeg er usikker. Har aldri vært gravid før..og vet ikke hvordan helsa blir heller, men uansett hvor greit det går så er det nok helt sikkert ok å gå over til dag eller svangerskapspenger. Tror det er ugunstig å jobbe natt og å drive å snu døgnet osv i tillegg (da jeg studerer heltid og).
Krysser fingrene for at du får to streker på lørdag [emoji173]Tok ein test i dag å den var negativ 8 dpo så når blir det ikke testing før lørdag er da 11 dpo, siden eg skal jobbe natt til i morgen og natt til fredag veit att det var litt tidlig å ta test men det er jo så mangen som sier att di får strek 8 dpo så da måtte jo eg prøve Hehe
What.. Da viser den nok gravid om et par dager [emoji173]Da tok jeg en digital etter å ha hold meg i 4 timer.. Den viste ikke gravid
Men krysser fingrene for at det kun er fordi jeg er for tidlig ut.. Tar en ny babyplan tidlig-test i morgen på morgenurin etter nattvakt og satser på at streken har blitt litt sterkere