Jeg sier bare gratulerer jeg altså [emoji173][emoji173]
Serr?! Ser du ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sier bare gratulerer jeg altså [emoji173][emoji173]
Jaa!! Ta en digital [emoji173]Serr?! Ser du ?
Jaa!! Ta en digital [emoji173]
Nå freaker jeg ut her. Har testet i noen dager men helt blenda! Hadd liksom gitt opp Me plutselig ser testen litt anderledes ut... Er dette den berømte skyggestreken eller er det bare jeg som ser den?
Er første pp.med første eventuelle barn. 8 eller 9 dpo...og har nettopp stått opp fra nattvaktsoving. Holdt meg i 8 timer
Trenger streksyn!!?
Jepp. Er veeeeldig usikker på om jeg bør kontakte lege før, for har en «ekkel» følelse nederst i magen. Svir liksom, eller type knip.. vanskelig å forklare. Er ikke som menssmerter/kramper.Det er sant. Men er man testetøs så er man det. Var det idag og torsdag?
Jeg ville kommet meg til gyn med en gang jegJepp. Er veeeeldig usikker på om jeg bør kontakte lege før, for har en «ekkel» følelse nederst i magen. Svir liksom, eller type knip.. vanskelig å forklare. Er ikke som menssmerter/kramper.
Jeg ser også Klart og tydelig Ta digital, og oppdatere oss etterpå selvfølgeligSerr?! Ser du ?
Synes du skal ringe i morgen jeg. Kom deg til lege/gyn så fort som rakkern. Jeg skal til fredag, og hadde jeg fått time tidligere så hadde jeg tatt den.Jepp. Er veeeeldig usikker på om jeg bør kontakte lege før, for har en «ekkel» følelse nederst i magen. Svir liksom, eller type knip.. vanskelig å forklare. Er ikke som menssmerter/kramper.
Jeg ser også Klart og tydelig Ta digital, og oppdatere oss etterpå selvfølgelig
Er du før eller etter IKM? Er du før så må du teste med morgenurin. Eller du kan vente i minst fire timer, og unngå mye drikke, da skal urinen være konsentrert nok. Men, er du usikker, vent til morgenurin.Men tisset kl 16.. Hvor lenge må jeg vente for den digitale da mon tro?
Driver å glemmer det, for kommer og går litt. Bedre når jeg er oppreist/ligger. Hurra for kontorjobb der man sitter hele jævela dagen.... Blæh! Nei, får vel ringe i morgen tidlig og høre. Men får uansett ikke kommet meg til legen før torsdag. Jobbdagen i morgen er fullstappa.Jeg ville kommet meg til gyn med en gang jeg
Kan den slå ut så tidlig da tro?
Lurer på om jeg skal vente til ikm.. Sånn for å ikke bli skuffet mtp kjemisk osv. IKM er den 10
En digital slår lett ut på en slik strek som du har fått [emoji4]
Shit. Sykt at dere ser streken så godt. Ser den så vidt på bilde selv, men er jo også sterkere irl
Har kjøpt digital! Men må sikkert vente i fire timer før jeg kan tisse på den?
Shit. Sykt at dere ser streken så godt. Ser den så vidt på bilde selv, men er jo også sterkere irl
Har kjøpt digital! Men må sikkert vente i fire timer før jeg kan tisse på den?
Klarer ikke la væreVis vedlegget 233665Vis vedlegget 233666
Øverste fra i dag, nederste fra i går. 11 dpo. Synes ikke det er noe forskjell så har ikke største troen på at det er noe...
Vis vedlegget 233668
BABY STREK