Oss testetøser imellom

Nå freaker jeg ut her. Har testet i noen dager men helt blenda! Hadd liksom gitt opp :shifty: Me plutselig ser testen litt anderledes ut... Er dette den berømte skyggestreken eller er det bare jeg som ser den? :eek:
Er første pp.med første eventuelle barn. 8 eller 9 dpo...og har nettopp stått opp fra nattvaktsoving. Holdt meg i 8 timer :cat:
Trenger streksyn!!?

Ser veldig positiv ut den der!!

Det er sant. Men er man testetøs så er man det. Var det idag og torsdag?
Jepp. Er veeeeldig usikker på om jeg bør kontakte lege før, for har en «ekkel» følelse nederst i magen. Svir liksom, eller type knip.. vanskelig å forklare. Er ikke som menssmerter/kramper.

Jepp. Er veeeeldig usikker på om jeg bør kontakte lege før, for har en «ekkel» følelse nederst i magen. Svir liksom, eller type knip.. vanskelig å forklare. Er ikke som menssmerter/kramper.
Synes du skal ringe i morgen jeg. Kom deg til lege/gyn så fort som rakkern. Jeg skal til fredag, og hadde jeg fått time tidligere så hadde jeg tatt den.

Ingen som har testet idag ennå?
Klarer ikke la være:p
IMG_6107.JPG
IMG_6106.JPG

Jeg ville kommet meg til gyn med en gang jeg
Driver å glemmer det, for kommer og går litt. Bedre når jeg er oppreist/ligger. Hurra for kontorjobb der man sitter hele jævela dagen.... Blæh! Nei, får vel ringe i morgen tidlig og høre. Men får uansett ikke kommet meg til legen før torsdag. Jobbdagen i morgen er fullstappa.

En digital slår lett ut på en slik strek som du har fått [emoji4]

Shit. Sykt at dere ser streken så godt. Ser den så vidt på bilde selv, men er jo også sterkere irl :angelic:

Har kjøpt digital! Men må sikkert vente i fire timer før jeg kan tisse på den? :pompus:

Øverste fra i dag, nederste fra i går. 11 dpo. Synes ikke det er noe forskjell så har ikke største troen på at det er noe... :meh:

Snapchat-2136616922.jpg

Shit. Sykt at dere ser streken så godt. Ser den så vidt på bilde selv, men er jo også sterkere irl :angelic:

Har kjøpt digital! Men må sikkert vente i fire timer før jeg kan tisse på den? :pompus:

Så spennende! Så streken veldig godt jeg også, så dette er lovende:D ville prøvd å holde meg noen timer før digitale ja :)

Jeg ville ventet noen timer hvertfall, og ikke drukket noe! Veldig fin strek du har![emoji5]

Back
Topp