Oss testetøser imellom

Ååå, så plagsomt. Jeg får fortsatt svake streker på testene. Aldri skjedd før, men sett så mange som har fått skyggestreker eller at det har endt i kjemisk... stygt redd det skjer her å. Har ikke igjen så mange tester heller så prøver så hardt jeg kan å ikke teste mer før i morgen :p nye tester er bestilt da selvfølgelig.... :rolleyes:

Ååå, spennende! Det er dødshardt å vente over en hel natt, men sikkert nødvendig. Kanskje jeg rett og slett må legge meg, så morgendagen kommer raskt [emoji1319][emoji1319]

Ååå, spennende! Det er dødshardt å vente over en hel natt, men sikkert nødvendig. Kanskje jeg rett og slett må legge meg, så morgendagen kommer raskt [emoji1319][emoji1319]

Ja! Hehe, er nok ikke annet å gjøre:p jeg er så "heldig" å skal jobbe natt så jeg synes nok natten kommer til å gå tregt :p

IMG_6005.JPG
Bleh
IMG_6006.JPG

Fyrte av en test i dag, helt hvit selvfølgelig :p 6 dpo så hadde ikke forventet noe særlig nei, men deilig å få tilfredsstilt testetrangen :yuck:

Nå freaker jeg ut her. Har testet i noen dager men helt blenda! Hadd liksom gitt opp :shifty: Me plutselig ser testen litt anderledes ut... Er dette den berømte skyggestreken eller er det bare jeg som ser den? :eek:
Er første pp.med første eventuelle barn. 8 eller 9 dpo...og har nettopp stått opp fra nattvaktsoving. Holdt meg i 8 timer :cat:
Trenger streksyn!!?

Vedlegg

• IMG_20171003_160058.jpg
    IMG_20171003_160058.jpg
    459,8 KB · Visninger: 239
Nå freaker jeg ut her. Har testet i noen dager men helt blenda! Hadd liksom gitt opp :shifty: Me plutselig ser testen litt anderledes ut... Er dette den berømte skyggestreken eller er det bare jeg som ser den? :eek:
Er første pp.med første eventuelle barn. 8 eller 9 dpo...og har nettopp stått opp fra nattvaktsoving. Holdt meg i 8 timer :cat:
Trenger streksyn!!?
Jeg sier bare gratulerer jeg altså [emoji173][emoji173]

Back
Topp