Amandaa11
Forumet er livet
Tester du etter el også?Hadde ikke jeg gjort heller. Men, Pregnyl innholder hcg, og kan gi falske positive tester. Det er ute av kroppen etter 10-12 dager. Da er det trygt å teste, og en kan stole på resultatet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tester du etter el også?Hadde ikke jeg gjort heller. Men, Pregnyl innholder hcg, og kan gi falske positive tester. Det er ute av kroppen etter 10-12 dager. Da er det trygt å teste, og en kan stole på resultatet.
Nei, får sjeldent el på egenhånd, så derfor har jeg time hos gyn på syklusdag 12.Tester du etter el også?
Oi!! Jeg ser også strek
Altså nå har det seg slik at noen må være først i verden til å få positiv test 4-6 dpo. Jeg melder meg frivillig . Klarte ikke holde meg lenger. Det verste av alt er at jeg kan se ønskestreken min, enda jeg vet utmerket godt at det er aaaaltfor tidlig. Gøy å ha noe å sammenligne med i dagene fremover i hvertfall. [emoji41] Nå er jeg på kjøret!! [emoji33]
Hæ??? Tester fra onsdag (øverst) til i dag (nederst). Svakere for så sterkere igjen??? Jeg blir gaaaal!Vis vedlegget 233604
Oi!! Jeg ser også strek
Ja nå ble jeg plutselig bittelitt optimist igjen men hvorfor ble de da svakere igjen i helga tro?? Tatt første hcg prøve i dag og neste på torsdag. Håper SÅ å få svar på fredagWow, den siste der er jo superdupersterk!! Kanskje det har vært tvillingsvangerskap hvorav den ene har dødd? Det skjedde meg meg i forrige svangerskap. Nå blir det fantastisk spennende med hcg-blodprøvene! Masse lykke til!!!!! [emoji1303]
Ja nå ble jeg plutselig bittelitt optimist igjen men hvorfor ble de da svakere igjen i helga tro?? Tatt første hcg prøve i dag og neste på torsdag. Håper SÅ å få svar på fredag
Krysser det jeg har for at en ny spire sitter! [emoji173] når får du svar på hcg? [emoji4]Hæ??? Tester fra onsdag (øverst) til i dag (nederst). Svakere for så sterkere igjen??? Jeg blir gaaaal!Vis vedlegget 233604
Siste blodprøve på torsdag. Så hååååper fredag. Men kan vel fort bli over helga.Krysser det jeg har for at en ny spire sitter! [emoji173] når får du svar på hcg? [emoji4]
Siste blodprøve på torsdag. Så hååååper fredag. Men kan vel fort bli over helga.
Ringer hvertfall fredag formiddag ja og tenker å høre på torsdag når jeg kan forvente svar.Du må henge på telefonen på fredag, evt snike til deg neste test onsdag allerede [emoji56]
Herregud jeg ser strek!!! Kanskje tvillinger [emoji173]
Altså nå har det seg slik at noen må være først i verden til å få positiv test 4-6 dpo. Jeg melder meg frivillig . Klarte ikke holde meg lenger. Det verste av alt er at jeg kan se ønskestreken min, enda jeg vet utmerket godt at det er aaaaltfor tidlig. Gøy å ha noe å sammenligne med i dagene fremover i hvertfall. [emoji41] Nå er jeg på kjøret!! [emoji33]
What de er jo sterkere! Gleder meg og krysser fingrene for bra hcg [emoji173]Hæ??? Tester fra onsdag (øverst) til i dag (nederst). Svakere for så sterkere igjen??? Jeg blir gaaaal!Vis vedlegget 233604
Herregud jeg ser strek!!! Kanskje tvillinger [emoji173]
Ser noe jeg også!!
Krysser fingrene for deg hvertfall [emoji173][emoji33]Forslag ikke akseptert! Jeg tåler ikke flere enn én, har tross alt to fra før og en kropp som misliker sterkt å være gravid... Tror jeg forholder meg til at det må være en ønskestrek inntil det dukker opp noe tydeligere. [emoji51]
Krysser fingrene for deg hvertfall [emoji173]
Ser noe jeg også!!