Oss testetøser imellom

Cd7 idag. Negativ gtest og el test. Forhåpentligvis er kroppen i rute
b17aa1a62cdc1d8dcc2652e3b0de0a3c.jpg

Jeg har nå (etter mye tenking) bestemt meg for å ringe legen. Både fordi jeg ikke blør skikkelig (gitt seg litt igjen nå) og fordi graviditetstesten er myyye sterkere i dag enn i går. Må få svar ene veien eller andre, for det her blir jeg sprø av :p
Hvordan går det med deg?

Hvordan går det med deg?
Joda.. fortsatt positive tester, men de er definitivt svakere nå. Så veit hvilken vei det går. Fortsatt brun utflod og, blødd i en uke nå. Så er noe rart på gang. Skal måle hcg i morgen og torsdag. Da får jeg om ikke annet registrert at det gikk dritt denne gangen og.. :(

Joda.. fortsatt positive tester, men de er definitivt svakere nå. Så veit hvilken vei det går. Fortsatt brun utflod og, blødd i en uke nå. Så er noe rart på gang. Skal måle hcg i morgen og torsdag. Da får jeg om ikke annet registrert at det gikk dritt denne gangen og.. :(
Å nei [emoji24]

Vi begynner prøvingen nå og bestile tester i går :) Gleder meg til å begynne å teste. Det er så spennende!:)

Huff så leit. Du trengte ikke et nytt slag i trynet nå. Stor klem til deg [emoji173]️.

Er 19dpo nå og g-testene er fortsatt negative:/ har vert veldig følsom i det siste, føler brystene er litt harde og ømme, treig og oppblåst i magen og en hel del andre ting som murringer og stikkinger osv:p noen som vet om g-testene kan slå ut veeeldig treigt eller hvordan det her funker?:p har absolutt ingen av di normale tegnene til tr som jeg pleier å få heller:)

304aeb1ad5de8420a89aa63e40ac88cc.heic
13dpo og så vidt jeg kan se helt blank... Mistet helt troen på at vi noensinne kommer til å greie og få positiv test. :(

Hardt å være testetøs når EL aldri kommer denne syklusen.. CD 21 og fortsatt ikke bekreftet EL.

Back
Topp