Amandaa11
Forumet er livet
Ser strek her også ja. Tok blodprøver hos gyn så vet ikke når jeg får svarSpennende, får du resultatet i morgen da? Del resultatet når du har testet.
Er veldig glad for time hos gyn på fredag.
Vis vedlegget 233525
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser strek her også ja. Tok blodprøver hos gyn så vet ikke når jeg får svarSpennende, får du resultatet i morgen da? Del resultatet når du har testet.
Er veldig glad for time hos gyn på fredag.
Vis vedlegget 233525
Trodde aldri jeg skulle si dette; men så heldig du er som får negative testerCd7 idag. Negativ gtest og el test. Forhåpentligvis er kroppen i rute
Hvordan går det med deg?Jeg har nå (etter mye tenking) bestemt meg for å ringe legen. Både fordi jeg ikke blør skikkelig (gitt seg litt igjen nå) og fordi graviditetstesten er myyye sterkere i dag enn i går. Må få svar ene veien eller andre, for det her blir jeg sprø av
Joda.. fortsatt positive tester, men de er definitivt svakere nå. Så veit hvilken vei det går. Fortsatt brun utflod og, blødd i en uke nå. Så er noe rart på gang. Skal måle hcg i morgen og torsdag. Da får jeg om ikke annet registrert at det gikk dritt denne gangen og..Hvordan går det med deg?
Å nei [emoji24]Joda.. fortsatt positive tester, men de er definitivt svakere nå. Så veit hvilken vei det går. Fortsatt brun utflod og, blødd i en uke nå. Så er noe rart på gang. Skal måle hcg i morgen og torsdag. Da får jeg om ikke annet registrert at det gikk dritt denne gangen og..
Joda.. fortsatt positive tester, men de er definitivt svakere nå. Så veit hvilken vei det går. Fortsatt brun utflod og, blødd i en uke nå. Så er noe rart på gang. Skal måle hcg i morgen og torsdag. Da får jeg om ikke annet registrert at det gikk dritt denne gangen og..
Tok ein test i ettermiddag Hehehehe er bare 5 dpo så var veeeeeeeeeldig optimistisk
Veldig vanskelig Hehe!! Sto med testen å handa no også men la den fin tilbake!! Skal litt til å få strek 6 dpo Hehe tusen takk å lykke til, til deg ogsåVanskelig å vente Lykke til!
Hehe kjenner meg igjen der.Tok ein test i ettermiddag Hehehehe er bare 5 dpo så var veeeeeeeeeldig optimistisk
Blir gøy og følge med, krysser fingrene for dere [emoji173]Vi begynner prøvingen nå og bestile tester i går Gleder meg til å begynne å teste. Det er så spennende!
Fikk så mangen tester fra wish så det gjore liksom ikke noe att eg tok ein test, men stoppet heldigvis meg selv HeheHehe kjenner meg igjen der.
Hehe sant nok. Gleder meg til og begynne testing selv. Begynner el testing idag daFikk så mangen tester fra wish så det gjore liksom ikke noe att eg tok ein test, men stoppet heldigvis meg selv Hehe
Å nei.. hatt det problemet før?Hardt å være testetøs når EL aldri kommer denne syklusen.. CD 21 og fortsatt ikke bekreftet EL.