Bkno2163572
Andre møte med forumet
Er det noen som klarer å se om dette er en strek eller en skyggestrek? Er litt usikker på om det er innenfor tidsfristen på 30 minutter fordi jeg reiste på jobb [emoji15]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje noe på øverste? Men litt ut som fargestoff, ser ikke noe klar strek.Vis vedlegget 233396 Vis vedlegget 233397 Min svigerinne har testet. 12/13 dpo tror jeg. Noen som ser noe?
Ta en ny. Blir ofte skyggestreker om de ligger såpass lenge. På de fleste står det at du må avlese innen 5 eller 10 minutter.Er det noen som klarer å se om dette er en strek eller en skyggestrek? Er litt usikker på om det er innenfor tidsfristen på 30 minutter fordi jeg reiste på jobb [emoji15]
Helt klart sterkere [emoji4]Hva tenker dere? Sterkere eller svakere, øverst fra onsdag, så i går og nederste fra i dag. Har fortsatt blødninger og skal måle hcg til uken. Vis vedlegget 233401Vis vedlegget 233402Vis vedlegget 233403
Ja vist.. den er jo blitt sterkereHva tenker dere? Sterkere eller svakere, øverst fra onsdag, så i går og nederste fra i dag. Har fortsatt blødninger og skal måle hcg til uken. Vis vedlegget 233401Vis vedlegget 233402Vis vedlegget 233403
Helt klart sterkere [emoji173] hvordan er blødningene?Hva tenker dere? Sterkere eller svakere, øverst fra onsdag, så i går og nederste fra i dag. Har fortsatt blødninger og skal måle hcg til uken. Vis vedlegget 233401Vis vedlegget 233402Vis vedlegget 233403
De går liksom i «bølger». Ingenting, så litt brunt, så noe mørkerødt, så brunt igjen, og ingenting. Blir liksom ikke noe ut av, men blir ikke ferdig heller. Har milde menssmerter hele tiden, men det hadde jeg når jeg var gravid og. Ved vanlig mens har jeg dritvondt i 2 dager, så ingenting.Helt klart sterkere [emoji173] hvordan er blødningene?
Høres ut som en god grunn for å ta en tur til legen, kanskje du får henvisning til ul også [emoji4] håper denne spiren klamrer seg fast hele veien [emoji173][emoji173] hvisker gratulerer [emoji7]De går liksom i «bølger». Ingenting, så litt brunt, så noe mørkerødt, så brunt igjen, og ingenting. Blir liksom ikke noe ut av, men blir ikke ferdig heller. Har milde menssmerter hele tiden, men det hadde jeg når jeg var gravid og. Ved vanlig mens har jeg dritvondt i 2 dager, så ingenting.
Skal måle hcg til uka, så får nok svar på hvilken vei dette går daHøres ut som en god grunn for å ta en tur til legen, kanskje du får henvisning til ul også [emoji4] håper denne spiren klamrer seg fast hele veien [emoji173][emoji173] hvisker gratulerer [emoji7]
Hei![emoji5] jeg har vært inne å tittet litt på denne tråden, og fulgt spent med. Nå er jeg selv i tvil om min egen test.. hva tror dere? Har noen erfaring med babyplan sine tester?
Hei![emoji5] jeg har vært inne å tittet litt på denne tråden, og fulgt spent med. Nå er jeg selv i tvil om min egen test.. hva tror dere? Har noen erfaring med babyplan sine tester?
I tvil? Slutt å tull, du er helt klart gravid
Vel, det kom veldig overraskende på da jeg skulle egentlig teste for EL i dag [emoji23]
Gratulerer [emoji173]Hei![emoji5] jeg har vært inne å tittet litt på denne tråden, og fulgt spent med. Nå er jeg selv i tvil om min egen test.. hva tror dere? Har noen erfaring med babyplan sine tester?