Oss testetøser imellom

Hadde såååå håper at det klaffet nå.. har egentlig ikke lyst til å ha termin midt i fellesferien, om det blir det om det klaffer neste pp.. men blir tydeligvis gravid i hvertfall da. Jeg forblir bare ikke gravid... :(
Vet godt hvordan det er..

Ja, jeg er visst det!

_20170927_154140-jpg.233293

Gratulerer så mye!! :)

Føler jeg har "mast" så mye på fastlegen i forbindelse med SA, og jeg er jo ikke i dårlig form. Synes bare det er ekkelt å være så usikker. Skulle ønske det gikk ann å bare ringe en gynekolog, men det er vel ikke mulig å ta direkte kontakt uten å innom fastlegen... :(
Jeg ringer bare gyn og får som regel time veldig fort. Hvor i landet holder du til?

IMG_5629.JPG
Da var de første tablettene med Femar tatt, så håper en på mer hell denne måneden. Hyggelig å se på dere og følge med på utviklingen.
Selv må jeg vente leeeeengeee før jeg kan teste på nytt. Jeg har ei svigerinne som er 8dpo og har testet i dag. Tenkte jeg kunne dele testen hennes med dere, kanskje dere kan hjelpe til å se.

Har plutselig fått det for meg at jeg har en XU (dumme dr. Google...) så nå er jeg livredd i tillegg til å være skuffa. Jeg må lære meg å slutte å Google....

Så leit at du begynte å blø[emoji17] Jeg skal ikke diagnostisere deg, men en exu merker man sjelden så tidlig. Jeg hadde en exu i uke 6, 2016. Har det friskt i minne for å si det sånn. Det er vanvittig
smertefullt. Tenker du har en kjemisk graviditet. Men for å være på den sikre siden og for at du ikke skal gå å engste deg, tenker jeg du burde få deg en time hos gyn[emoji173]️

Så leit at du begynte å blø[emoji17] Jeg skal ikke diagnostisere deg, men en exu merker man sjelden så tidlig. Jeg hadde en exu i uke 6, 2016. Har det friskt i minne for å si det sånn. Det er vanvittig
smertefullt. Tenker du har en kjemisk graviditet. Men for å være på den sikre siden og for at du ikke skal gå å engste deg, tenker jeg du burde få deg en time hos gyn[emoji173]️
Jeg har nå (etter mye tenking) bestemt meg for å ringe legen. Både fordi jeg ikke blør skikkelig (gitt seg litt igjen nå) og fordi graviditetstesten er myyye sterkere i dag enn i går. Må få svar ene veien eller andre, for det her blir jeg sprø av :P

Jeg har nå (etter mye tenking) bestemt meg for å ringe legen. Både fordi jeg ikke blør skikkelig (gitt seg litt igjen nå) og fordi graviditetstesten er myyye sterkere i dag enn i går. Må få svar ene veien eller andre, for det her blir jeg sprø av :P

Det er nok det beste ja. Få tatt blodprøver, det gir det beste svaret på hcg stigningen [emoji1303] Kanskje det går bra med spiren til og med[emoji173]️

Pasientsky altså!!! :D Jeg kan jo chatte med legen min! :) fantastisk! Da slipper jeg å bestille time bare fordi jeg lurer på ting, og får svar innen få dager :)
Så bra! Håper dette ordner seg for deg [emoji173] og det kan jo hende det kommer til og gå bra, testen er jo sterkere så du er jo gravid [emoji173][emoji173] sender deg gode klemmer

Back
Topp