Oss testetøser imellom

Dagens.. kanskje noe svakt, men skal i allfall til legen kl 10. 8 dager over mensen.

8d25be9b59ab692e7db4946c9c97e8c8.png

Åneiii!!!! [emoji24][emoji173][emoji173]
Hadde såååå håper at det klaffet nå.. har egentlig ikke lyst til å ha termin midt i fellesferien, om det blir det om det klaffer neste pp.. men blir tydeligvis gravid i hvertfall da. Jeg forblir bare ikke gravid... :(

Det tror jeg er liten vits... begynte å blø skikkelig nå i natt. Våkna klokka fire av skikkelige magesmerter. Så dette er nok klassisk kjemisk :( for en opp og ned tur dette er!

Så innmari leit! :sorry::sorry:

Fikk denne i dag 10 dpo, den er litt tørket da. Noen som ser noe? Er make sure tidlig test. Så denne streken nå :nailbiting::woot: noen som opplevd skygge på disse testene?
6FCE8594-4279-47BD-B349-663BFDDAAAE9.jpeg

Hadde såååå håper at det klaffet nå.. har egentlig ikke lyst til å ha termin midt i fellesferien, om det blir det om det klaffer neste pp.. men blir tydeligvis gravid i hvertfall da. Jeg forblir bare ikke gravid... :(

ForBanna drit. Velkommen i klubben. Jeg og har kjemisk kvar mnd. Det er jo egg enda med meg men dei er nok gamle og troa på barn her ser DÅRLIG ut.

Har jo hørt om folk som styrtblør og lika vel klarer egget og klore seg fast. Er jo lov og håpe.

Her kom heksa for fult så ny PP her.

Kommer sterkt tilbake i tråden. Vil nok snoke her inne og sjå kor flotte 2 streker på tester blir sterkar og sterkar på fargen.

Samme problemet har jeg. Blir lett gravid, men mistet det. Håper virkelig for oss [emoji173]

Noen som ser her?

Synes den ser negativ ut, er fra mandag (9dpo tror jeg). 25mlU

Vedlegg

• IMG_20170927_131226.jpg
    IMG_20170927_131226.jpg
    479,4 KB · Visninger: 135
Samme problemet har jeg. Blir lett gravid, men mistet det. Håper virkelig for oss [emoji173]
Har plutselig fått det for meg at jeg har en XU (dumme dr. Google...) så nå er jeg livredd i tillegg til å være skuffa. Jeg må lære meg å slutte å Google....

Jeg blir selvfølgelig bare litt, kan ikke tr bare komme for fullt!! Er også i helt sinnsykt dårlig form.. kjempe kvalm, kaldsvetter hele tiden og er utrolig svimmel.. noen erfaringer?

Har plutselig fått det for meg at jeg har en XU (dumme dr. Google...) så nå er jeg livredd i tillegg til å være skuffa. Jeg må lære meg å slutte å Google....

Kanskje du rett og slett må ta deg en tur til hcg måling og kontroll? Ikke bra å gå rundt som redd! Stor klem til deg!

Kanskje du rett og slett må ta deg en tur til hcg måling og kontroll? Ikke bra å gå rundt som redd! Stor klem til deg!
Føler jeg har "mast" så mye på fastlegen i forbindelse med SA, og jeg er jo ikke i dårlig form. Synes bare det er ekkelt å være så usikker. Skulle ønske det gikk ann å bare ringe en gynekolog, men det er vel ikke mulig å ta direkte kontakt uten å innom fastlegen... :(

Føler jeg har "mast" så mye på fastlegen i forbindelse med SA, og jeg er jo ikke i dårlig form. Synes bare det er ekkelt å være så usikker. Skulle ønske det gikk ann å bare ringe en gynekolog, men det er vel ikke mulig å ta direkte kontakt uten å innom fastlegen... :(
Det blir privat og da må du betale, men d er fullt mulig :D

Det blir privat og da må du betale, men d er fullt mulig :D
Ikke bare å ringe for å snakke med noen over tlf nei, ikke her i hvertfall. Da må jeg kjøre i over en time til nærmeste private gyn klinikk. Har ikke mulighet til det dessverre.. jeg ringte direkte til vakthavende gyn på sykehuset i forbindelse med SA, men tror ikke man kan gjøre det sånn ellers?

Ikke bare å ringe for å snakke med noen over tlf nei, ikke her i hvertfall. Da må jeg kjøre i over en time til nærmeste private gyn klinikk. Har ikke mulighet til det dessverre.. jeg ringte direkte til vakthavende gyn på sykehuset i forbindelse med SA, men tror ikke man kan gjøre det sånn ellers?
Nei det spørs hvis det er på sykehuset. Blitt så vandt til luksus på Østlandet, der det er en privatklinikk på hvert hjørne :facepalm: men hvis det bare er på sykehus så må du nok ha henvisning fra fastlege ja :wtf:

Ååh! Min var 25mlU fra babyplan. Bestilte fra tostreker nå Ikke sikkert de er her før mandag da, så får vel driste meg til enda en test av babyplan sine.

Er du fortsatt gravid?:)

Ja, jeg er visst det!

_20170927_154140-jpg.233293

Å svare på spørsmål og følge opp pasienter er fastlegens jobb det. Ikke føl at du er til bry, ring og få rekvisisjon på hcg-prøver. Det tar fastlegen under to minutter å fylle ut det, og så er det labfolka som gjør resten. Du kan ikke gå sånn i usikkerhet. Det går bare ikke. :Heartred

Back
Topp