Det tror jeg er liten vits... begynte å blø skikkelig nå i natt. Våkna klokka fire av skikkelige magesmerter. Så dette er nok klassisk kjemisk for en opp og ned tur dette er!Ny test?[emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tror jeg er liten vits... begynte å blø skikkelig nå i natt. Våkna klokka fire av skikkelige magesmerter. Så dette er nok klassisk kjemisk for en opp og ned tur dette er!Ny test?[emoji173]
Åneiii!!!! [emoji24][emoji173][emoji173]Det tror jeg er liten vits... begynte å blø skikkelig nå i natt. Våkna klokka fire av skikkelige magesmerter. Så dette er nok klassisk kjemisk for en opp og ned tur dette er!
Hadde såååå håper at det klaffet nå.. har egentlig ikke lyst til å ha termin midt i fellesferien, om det blir det om det klaffer neste pp.. men blir tydeligvis gravid i hvertfall da. Jeg forblir bare ikke gravid...Åneiii!!!! [emoji24][emoji173][emoji173]
Det tror jeg er liten vits... begynte å blø skikkelig nå i natt. Våkna klokka fire av skikkelige magesmerter. Så dette er nok klassisk kjemisk for en opp og ned tur dette er!
Hadde såååå håper at det klaffet nå.. har egentlig ikke lyst til å ha termin midt i fellesferien, om det blir det om det klaffer neste pp.. men blir tydeligvis gravid i hvertfall da. Jeg forblir bare ikke gravid...
Samme problemet har jeg. Blir lett gravid, men mistet det. Håper virkelig for oss [emoji173]Hadde såååå håper at det klaffet nå.. har egentlig ikke lyst til å ha termin midt i fellesferien, om det blir det om det klaffer neste pp.. men blir tydeligvis gravid i hvertfall da. Jeg forblir bare ikke gravid...
Ååh! Min var 25mlU fra babyplan. Bestilte fra tostreker nå Ikke sikkert de er her før mandag da, så får vel driste meg til enda en test av babyplan sine.Nei, er fra tostreker.no. Sensitive tester på 10 mlU
Har plutselig fått det for meg at jeg har en XU (dumme dr. Google...) så nå er jeg livredd i tillegg til å være skuffa. Jeg må lære meg å slutte å Google....Samme problemet har jeg. Blir lett gravid, men mistet det. Håper virkelig for oss [emoji173]
Det dummeste man gjør er jo og Google det. Jeg ville tatt meg en tur tik lege eller gyn.Har plutselig fått det for meg at jeg har en XU (dumme dr. Google...) så nå er jeg livredd i tillegg til å være skuffa. Jeg må lære meg å slutte å Google....
Har plutselig fått det for meg at jeg har en XU (dumme dr. Google...) så nå er jeg livredd i tillegg til å være skuffa. Jeg må lære meg å slutte å Google....
Føler jeg har "mast" så mye på fastlegen i forbindelse med SA, og jeg er jo ikke i dårlig form. Synes bare det er ekkelt å være så usikker. Skulle ønske det gikk ann å bare ringe en gynekolog, men det er vel ikke mulig å ta direkte kontakt uten å innom fastlegen...Kanskje du rett og slett må ta deg en tur til hcg måling og kontroll? Ikke bra å gå rundt som redd! Stor klem til deg!
Det blir privat og da må du betale, men d er fullt muligFøler jeg har "mast" så mye på fastlegen i forbindelse med SA, og jeg er jo ikke i dårlig form. Synes bare det er ekkelt å være så usikker. Skulle ønske det gikk ann å bare ringe en gynekolog, men det er vel ikke mulig å ta direkte kontakt uten å innom fastlegen...
Ikke bare å ringe for å snakke med noen over tlf nei, ikke her i hvertfall. Da må jeg kjøre i over en time til nærmeste private gyn klinikk. Har ikke mulighet til det dessverre.. jeg ringte direkte til vakthavende gyn på sykehuset i forbindelse med SA, men tror ikke man kan gjøre det sånn ellers?Det blir privat og da må du betale, men d er fullt mulig
Nei det spørs hvis det er på sykehuset. Blitt så vandt til luksus på Østlandet, der det er en privatklinikk på hvert hjørne men hvis det bare er på sykehus så må du nok ha henvisning fra fastlege jaIkke bare å ringe for å snakke med noen over tlf nei, ikke her i hvertfall. Da må jeg kjøre i over en time til nærmeste private gyn klinikk. Har ikke mulighet til det dessverre.. jeg ringte direkte til vakthavende gyn på sykehuset i forbindelse med SA, men tror ikke man kan gjøre det sånn ellers?
Ååh! Min var 25mlU fra babyplan. Bestilte fra tostreker nå Ikke sikkert de er her før mandag da, så får vel driste meg til enda en test av babyplan sine.
Er du fortsatt gravid?
Føler jeg har "mast" så mye på fastlegen i forbindelse med SA, og jeg er jo ikke i dårlig form. Synes bare det er ekkelt å være så usikker. Skulle ønske det gikk ann å bare ringe en gynekolog, men det er vel ikke mulig å ta direkte kontakt uten å innom fastlegen...