Lille-bille
Glad i forumet
noen som har erfaring med babyplan sine g-tester? er de sensitive eller hva tenker dere ? har ikm idag men fortsatt ingen tegn til tr og negativ g-test idag tidlig :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Disse du tenker på? (Øverst)noen som har erfaring med babyplan sine g-tester? er de sensitive eller hva tenker dere ? har ikm idag men fortsatt ingen tegn til tr og negativ g-test idag tidlig :/
Disse du tenker på? (Øverst)Vis vedlegget 233195
De early har sensitivitet på 10. Jeg har grei erfaring med de, selv om jeg foretrekker andre mest fordi jeg synes babyplan sine er så tynne vær også obs på at en del får skyggestrek hvis du kikker på dem etter at tiden har gått ut (5 min). Men de fungerer braja var di jeg mente har ingen erfaring med disse fra før så vet ikke hvor sensitive di er
De early har sensitivitet på 10. Jeg har grei erfaring med de, selv om jeg foretrekker andre mest fordi jeg synes babyplan sine er så tynne vær også obs på at en del får skyggestrek hvis du kikker på dem etter at tiden har gått ut (5 min). Men de fungerer bra
Gratulerer!!!
Gratulerer! [emoji173]
Denne gangen er eneste gang jeg har hatt veldig lite symptomer, og er nå 10+3. Dette er eneste gangen jeg har kommet over 7 uker, så tenker at det gjerne er positivt at alt føles annerledes [emoji4]
Noen få får ikke utslag på g test. Kanskje be om en blodprøve?Hva tenker dere Jenter? Burde jeg gå til legen?
Idag er jeg 7 dager over tiden. Jeg har ALDRI vært med en max 1-2 dager over tiden. Har kjempevonde mensensmerter dagen lang, så jeg tror at mensen kommer hele tiden. Idag tidlig våknet jeg opp dritkvalm. Måtte bare løpe rett inn å spy. Men testene mine er negative så jeg er ikke gravid heller. Kan det være noe annet galt? Blir beskymret jeg..
Hva tenker dere Jenter? Burde jeg gå til legen?
Idag er jeg 7 dager over tiden. Jeg har ALDRI vært med en max 1-2 dager over tiden. Har kjempevonde mensensmerter dagen lang, så jeg tror at mensen kommer hele tiden. Idag tidlig våknet jeg opp dritkvalm. Måtte bare løpe rett inn å spy. Men testene mine er negative så jeg er ikke gravid heller. Kan det være noe annet galt? Blir beskymret jeg..
Jeg ville tatt meg en tur til legen, ta blodprøverHva tenker dere Jenter? Burde jeg gå til legen?
9 dpo er fryktelig tidlig.9 dpo og fortsatt helt blendahvit test. Ingen klare symptomer heller. Øm nederst i magen, litt iling/kribling i boobsa av og til og melkehvit utflod. Er det gode tegn eller? Begynner å miste trua! [emoji853]
de er sensitive (10)noen som har erfaring med babyplan sine g-tester? er de sensitive eller hva tenker dere ? har ikm idag men fortsatt ingen tegn til tr og negativ g-test idag tidlig :/
EL test slår ut på graviditet, men vet at den kan være positiv rett før tr også.Hvordan er det med eggløsningstester og graviditet igjen?
Tok en eggløsningstest i dag og den er nært positiv, men ikke helt der. Men jeg venter jo egentlig TR en av de kommende dagene. Er dette et tegn på at det kan være graviditet på gang, eller må den være helt positiv for å bety noe? Og er det slik at EL tester slår ut før g-tester? For jeg tok en graviditetstest også, og den er negativ. Er 9 dpo i dag.
Hvordan går Det? Klar for ny runde?Ja, er fornøyd med det Kunne bare spart meg for all den gørra heksa har tatt med seg.
På EL-tester kommer det jo stort sett alltid to streker opp og så er det styrken som bestemmer.Men kan det bety graviditet selv om streken ikke er sterkere enn kontrollstreken? Når jeg testet etter EL var den ekstremt svak helt til den ble positiv, nå er den ikke svak men heller ikke positiv...
Starter med Femar i morgen, time hos gyn på cd12, så får en se om det blir Pregnyl da. Håper på ny runde.Hvordan går Det? Klar for ny runde?
Hva er femar og pregnyl ? HahaStarter med Femar i morgen, time hos gyn på cd12, så får en se om det blir Pregnyl da. Håper på ny runde.
Blødningen har ikke startet så tok test i dag tidlig. Synes jeg ser en strek på den mest sensitive (øverst)...?Vis vedlegget 233175Vis vedlegget 233176