Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmmm... trooooor det ja blødningen har liksom tatt seg opp, men er bare brunt så er liksom ikke skikkelig mensHirka, test i ettermiddag?
Skal du teste?Hirka, test i ettermiddag?
Ja nå lurer jeg IHVERTFALL på hvorfor i h***** jeg har brun mens/utflod?!? Kjemisk???Hirka, test i ettermiddag?
Ja nå lurer jeg IHVERTFALL på hvorfor i h***** jeg har brun mens/utflod?!? Kjemisk??? Vis vedlegget 233228Vis vedlegget 233227
Hormoner i form av piller og sprøyte for å booste eggproduksjonen. Jeg får ikke eggløsning på egen hånd.Hva er femar og pregnyl ? Haha
Ring legen for å ta blodprøve, kan hende du fortsatt er gravidJa nå lurer jeg IHVERTFALL på hvorfor i h***** jeg har brun mens/utflod?!? Kjemisk??? Vis vedlegget 233228Vis vedlegget 233227
Hva er en bortfalldblødning? Er ikke friskt blod...Oj, den der er jo tydelig positiv[emoji3] kan være en bortfallsblødning du har da, og ikke TR![emoji1303]
Omg omg omg! Om jeg virkelig er gravid nå så blir jeg hvertfall tydeligvis lett gravid!Ring legen for å ta blodprøve, kan hende du fortsatt er gravid
Beste du kan gjøre er å ringe legen i morgen, spør om blodprøve. Leve slik i uvisshet er ikke noe særlig. Masse lykke til.Omg omg omg! Om jeg virkelig er gravid nå så blir jeg hvertfall tydeligvis lett gravid!
Ja nå lurer jeg IHVERTFALL på hvorfor i h***** jeg har brun mens/utflod?!? Kjemisk??? Vis vedlegget 233228Vis vedlegget 233227
Oi fytti!!!! Få deg hcg blodprøve i morgen!! Du er jo gravid [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]Ja nå lurer jeg IHVERTFALL på hvorfor i h***** jeg har brun mens/utflod?!? Kjemisk??? Vis vedlegget 233228Vis vedlegget 233227
blir spennende fremover nå! Vil la det gå ut uka før jeg ringer lege. I tilfelle jeg begynner å blø mer og dette ender i kjemisk. Er uansett ikke noe legen får gjort nåOi fytti!!!! Få deg hcg blodprøve i morgen!! Du er jo gravid [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]
Hva er en bortfalldblødning? Er ikke friskt blod...
Tok test i går som var negativ, 9dpo (tror jeg).. murringer og såre brystvorter,men ikke noe tegn til tr enda. Kan det være at test slår ut senere selv om denne var negativ?
Får ikke lastet opp bilde fordi filen er for stor..
Åh nå ga du meg nytt håp! Er dette de ordinære g-testene fra babyplan?Ja. Jeg hadde neppe fått strek 9 dpo, men fra 10 dpo begynte det å vises noe og i kveld var den ganske så sterk. Ser jo så svak den på 10 DPO morgen er, og der er den jo helt tørka. Krysser fingre for at du får positiv i løpet av de neste dagene!
Åh nå ga du meg nytt håp! Er dette de ordinære g-testene fra babyplan?
Tror jeg er 11 dpo i dag, men skal på noe rett etter jobb (og morgenurin er i dass, haha) så må teste i kveld eventuelt!
Ny test?[emoji173]blir spennende fremover nå! Vil la det gå ut uka før jeg ringer lege. I tilfelle jeg begynner å blø mer og dette ender i kjemisk. Er uansett ikke noe legen får gjort nå