Oss testetøser imellom

Hirka, test i ettermiddag?
Ja nå lurer jeg IHVERTFALL på hvorfor i h***** jeg har brun mens/utflod?!? Kjemisk???
IMG_3571.JPG
IMG_3570.JPG

Oi fytti!!!! Få deg hcg blodprøve i morgen!! Du er jo gravid [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]
:D blir spennende fremover nå! Vil la det gå ut uka før jeg ringer lege. I tilfelle jeg begynner å blø mer og dette ender i kjemisk. Er uansett ikke noe legen får gjort nå :)

Hva er en bortfalldblødning? Er ikke friskt blod...

Type liten blødning som man også kan få etter man slutter på P-piller! Kan også være skjøre slimhinner[emoji5] er jo flere som får "mensen" til vanlig tid hver måned og som ikke oppdager at de er gravide! Så om du er rundt ikm så kan det jo være det[emoji5] lureste er å få sjekket det opp med blodprøve![emoji5]

Tok test i går som var negativ, 9dpo (tror jeg).. murringer og såre brystvorter,men ikke noe tegn til tr enda. Kan det være at test slår ut senere selv om denne var negativ?

Får ikke lastet opp bilde fordi filen er for stor..

Tok test i går som var negativ, 9dpo (tror jeg).. murringer og såre brystvorter,men ikke noe tegn til tr enda. Kan det være at test slår ut senere selv om denne var negativ?

Får ikke lastet opp bilde fordi filen er for stor..

Ja. Jeg hadde neppe fått strek 9 dpo, men fra 10 dpo begynte det å vises noe og i kveld var den ganske så sterk. Ser jo så svak den på 10 DPO morgen er, og der er den jo helt tørka. Krysser fingre for at du får positiv i løpet av de neste dagene!

_20170926_221244-jpg.233248

Ja. Jeg hadde neppe fått strek 9 dpo, men fra 10 dpo begynte det å vises noe og i kveld var den ganske så sterk. Ser jo så svak den på 10 DPO morgen er, og der er den jo helt tørka. Krysser fingre for at du får positiv i løpet av de neste dagene!

_20170926_221244-jpg.233248
Åh nå ga du meg nytt håp! Er dette de ordinære g-testene fra babyplan?

Tror jeg er 11 dpo i dag, men skal på noe rett etter jobb (og morgenurin er i dass, haha) så må teste i kveld eventuelt!

Åh nå ga du meg nytt håp! Er dette de ordinære g-testene fra babyplan?

Tror jeg er 11 dpo i dag, men skal på noe rett etter jobb (og morgenurin er i dass, haha) så må teste i kveld eventuelt!

Nei, er fra tostreker.no. :) Sensitive tester på 10 mlU

Back
Topp