Oss testetøser imellom

Kan det skje??? :wideyed:
Ja. Man kan få festeblødning og man kan få hormonelle blødninger ca når man ellers ville fått mensen og det kan være blødning pga skjøre slimhinner osv.
Hadde ikke du enda en uke før du forventet mens?

9 dpo og fortsatt helt blendahvit test. Ingen klare symptomer heller. Øm nederst i magen, litt iling/kribling i boobsa av og til og melkehvit utflod. Er det gode tegn eller? Begynner å miste trua! [emoji853]

I mine 2 forrige svangerskap hadde jeg helt sykt ømme bryst fra før positiv test. Er det jeg har sjekket med hele tiden om jeg har tenkt at jeg var gravid.
Nå er jeg 5+4 og ingen antydninger til ømme bryst.. så tror det kan variere veldig hvordan det blir i et evt nytt svangerskap [emoji4]

Det er samme her. I forrige svangerskap hadde jeg ømme bryst fra 7 DPO. Nå er jeg 11 DPO og kjenner niksnada og ingenting. Forrige gang hadde jeg også metallsmak i munnen, kjenner ingenting nå.

Og i dag ble digital positiv:
_20170926_060719-jpg.233164

Syns det er så vanskelig å tro på når symptomene ikke er tilstede!

Ja. Man kan få festeblødning og man kan få hormonelle blødninger ca når man ellers ville fått mensen og det kan være blødning pga skjøre slimhinner osv.
Hadde ikke du enda en uke før du forventet mens?
Forventet mens i morgen. Blødningen tok seg aldri opp her nå. Rosa slim i går, bittelitt farge i dag bare. Ikke synlig på bindet. Merkelig... ikke menssmerter heller!

Ville nok tatt en test i morgen hvis ikke blødningen har startet. Kan hende det ikke er mensen du har fått, men en mellom blødning av noe slag :)
Blødningen har ikke startet så tok test i dag tidlig. Synes jeg ser en strek på den mest sensitive (øverst)...?
IMG_3558.JPG
IMG_3560.jpg

Det er samme her. I forrige svangerskap hadde jeg ømme bryst fra 7 DPO. Nå er jeg 11 DPO og kjenner niksnada og ingenting. Forrige gang hadde jeg også metallsmak i munnen, kjenner ingenting nå.

Gratulerer!!! :D

Det er jo strek på øverste?[emoji173][emoji173]
Jeg synes jo det jeg og? Har heller ikke begynt å blø (beklager detaljer her...) men i går kom det rosa slim, og da tenkte jeg jo at nå kommer TR. Så stoppa det opp i går kveld og i natt og nå kommer det bare bittelitt brunt. Forvirrende!!

Jeg synes jo det jeg og? Har heller ikke begynt å blø (beklager detaljer her...) men i går kom det rosa slim, og da tenkte jeg jo at nå kommer TR. Så stoppa det opp i går kveld og i natt og nå kommer det bare bittelitt brunt. Forvirrende!!
Krysser fingrene for at det var helt uskyldig og at du er gravid [emoji173]

Jeg trodde tr kom for fullt igår, men neida. Blør jo, men minimalt.... Kan ikke tr bare komme for fullt nå da [emoji35] [emoji35]

888F1E56-0B77-410F-B29B-BF18BD0DF3DE.jpeg
Negativ i dag 9dpo, satser på at det snart kommer strek nr 2!
øverst fra i dag, nederst fra i går.

Gratulerer! [emoji173]
Denne gangen er eneste gang jeg har hatt veldig lite symptomer, og er nå 10+3. Dette er eneste gangen jeg har kommet over 7 uker, så tenker at det gjerne er positivt at alt føles annerledes [emoji4]

Ser strek på den øverste [emoji173] tenker kanskje det du hadde var en festeblødning? Ta en ny test i morgen eller dagen etter? [emoji7]
Tar en ny i kveld tenker jeg. Hadde sterkest strek på ettermiddagen sist :)
Vil tro festeblødning 2 dager før IKM er litt sent? Samt at da hadde vel ikke det slått ut på testen alt nå? Er jo livredd for blødninger igjen nå etter SA.. :( hørte til i april2018 som du :)

Back
Topp