Kanskje vi har skravla så mye at vi har fått synkroniserte sykluser..?I alle dager, er dette dagen for at heksa skal komme på besøk? Hun er virkelig travel i dag asså
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje vi har skravla så mye at vi har fått synkroniserte sykluser..?I alle dager, er dette dagen for at heksa skal komme på besøk? Hun er virkelig travel i dag asså
Kanskje det jaKanskje vi har skravla så mye at vi har fått synkroniserte sykluser..?
Ingen tvil der! Gratulerer
Nederst fra idag [emoji7]
Lovende mulig start på noeNoen som har godt streksyn her? Snart brukt opp ti tester Føler jeg kunne se noe på denne. Den er tatt på ettermiddagsurin da, og alle bildene er av samme testen
Ja. Blir spennende å se utover.Noen som ser noe?? Vis vedlegget 233134Vis vedlegget 233135
HahaKanskje vi har skravla så mye at vi har fått synkroniserte sykluser..?
I alle dager, er dette dagen for at heksa skal komme på besøk? Hun er virkelig travel i dag asså
Hehe, litt tålmodighet, er ikke mange dpo enda du? Jeg var på cd35, og etter hva jeg har lest hos andre så var det liteSkulle ønske den kom til meg og.
Dere som har fått mens etter SA, var den liksom.. unormal? Jeg pleier vanligvis å begynne å blø for fullt med en gang, og så ganske mye smerter innen kort tid. Nå kom det bare rosa slim og minimalt med smerter???
Nå har det liksom plutselig stoppa opp, så er veldig rart ja. Jeg har hørt før at det gjerne blør mer, akkurat som du sier....Rart. De gangene jeg har opplevd det så har det vært smerter og mye(!!) blod.
Nå har det liksom plutselig stoppa opp, så er veldig rart ja. Jeg har hørt før at det gjerne blør mer, akkurat som du sier....
Kan det skje???Ville nok tatt en test i morgen hvis ikke blødningen har startet. Kan hende det ikke er mensen du har fått, men en mellom blødning av noe slag
Er 14 dpo og negative tester. Ikkje tegn til heksa. Vil ha ny PP.Hehe, litt tålmodighet, er ikke mange dpo enda du? Jeg var på cd35, og etter hva jeg har lest hos andre så var det lite
Kan det skje???
Dagens! 8dpo og har ikke helt trua. Dpo8 når jeg var gravid så hadde jeg fått ømme bryster alt, har ikke det nå.. Vis vedlegget 233084