Oss testetøser imellom

her ble det negativ G-test nå ikveld,, så prøver igjen imorgen tidlig :) ikm er ikke før imorgen uansett så får vente å se hva som skjer da ;D

her ble det negativ G-test nå ikveld,, så prøver igjen imorgen tidlig :) ikm er ikke før imorgen uansett så får vente å se hva som skjer da ;D

ca4207e89cd0f83b7de1cdac8b5ec6ce.jpg

Nederst fra idag [emoji7]
Ingen tvil der! Gratulerer

Noen som har godt streksyn her? Snart brukt opp ti tester:rolleyes: Føler jeg kunne se noe på denne. Den er tatt på ettermiddagsurin da, og alle bildene er av samme testen:oops:
Lovende mulig start på noe

Dere som har fått mens etter SA, var den liksom.. unormal? Jeg pleier vanligvis å begynne å blø for fullt med en gang, og så ganske mye smerter innen kort tid. Nå kom det bare rosa slim og minimalt med smerter???

Dere som har fått mens etter SA, var den liksom.. unormal? Jeg pleier vanligvis å begynne å blø for fullt med en gang, og så ganske mye smerter innen kort tid. Nå kom det bare rosa slim og minimalt med smerter???

Rart. De gangene jeg har opplevd det så har det vært smerter og mye(!!) blod.

Nå har det liksom plutselig stoppa opp, så er veldig rart ja. Jeg har hørt før at det gjerne blør mer, akkurat som du sier....

Ville nok tatt en test i morgen hvis ikke blødningen har startet. Kan hende det ikke er mensen du har fått, men en mellom blødning av noe slag :-)

Kveldstest 10 dpo:
_20170925_213758-jpg.233151

Hele rekka fra i dag, med test dyppet i vann, morgenurin og kveldsurin:
_20170925_213936-jpg.233153

:nailbiting:

Dagens! 8dpo og har ikke helt trua. Dpo8 når jeg var gravid så hadde jeg fått ømme bryster alt, har ikke det nå.. :( Vis vedlegget 233084

I mine 2 forrige svangerskap hadde jeg helt sykt ømme bryst fra før positiv test. Er det jeg har sjekket med hele tiden om jeg har tenkt at jeg var gravid.
Nå er jeg 5+4 og ingen antydninger til ømme bryst.. så tror det kan variere veldig hvordan det blir i et evt nytt svangerskap [emoji4]

Back
Topp