Ca 6 dager før forventet EL.. altså en drøy uke etter første TR dagNår begynner dere og teste etter EL?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ca 6 dager før forventet EL.. altså en drøy uke etter første TR dagNår begynner dere og teste etter EL?
Olai, da trenger jeg ikke stresse. Drar på hyttetur med samboer og min mor fra imorgen til mandag. Da venter jeg til tirsdag med og starte Hvordan går det med deg Idag? Tenker mye på deg!Ca 6 dager før forventet EL.. altså en drøy uke etter første TR dag
Joda.. jeg «blør» fortsatt brun/mørkerødt.. kommer og går litt liksom. Har sendt beskjed til legen via pasientsky så venter og ser hva han mener om dette. Tenker å ta test i ettermiddag og for å følge litt med. Selv med to streker så våger jeg ikke tro at jeg er (eller forblir) gravid.Olai, da trenger jeg ikke stresse. Drar på hyttetur med samboer og min mor fra imorgen til mandag. Da venter jeg til tirsdag med og starte Hvordan går det med deg Idag? Tenker mye på deg!
Begynner vel på dag 12-14 tenker jeg. Pleier aldri ha EL før tidligst dag 14-15.Når begynner dere og teste etter EL?
Du kan sikkert venter lenger og. Men som testetøs, begynner jeg testing tidligOlai, da trenger jeg ikke stresse. Drar på hyttetur med samboer og min mor fra imorgen til mandag. Da venter jeg til tirsdag med og starte Hvordan går det med deg Idag? Tenker mye på deg!
Haha ja. Jeg begynner nok så fort jeg kommer hjem fra hytta [emoji23] Skal prøve og la testene og monitoren ligge hjemmeDu kan sikkert venter lenger og. Men som testetøs, begynner jeg testing tidlig
Testen er svakere i dag, så da har det nok gått dritt denne gangen og... angrer på at jeg kontakta legen før i dag. Men kanskje jeg får svar på hvorfor blødningen er unormal om ikke annet.
Gratulerer!!
Tusen takkGratulerer!!
Å nei.. Du må ikke angre på Det, kan være godt og finne ut av rare blødninger? Sender deg masse klemmer [emoji173][emoji173]Testen er svakere i dag, så da har det nok gått dritt denne gangen og... angrer på at jeg kontakta legen før i dag. Men kanskje jeg får svar på hvorfor blødningen er unormal om ikke annet.
Starta dagen etter at mensen var ferdig.. haha. Litt vell tidlig.. Men æ må nu bare prøve.. leiter etter egget nå. Cd 8.Når begynner dere og teste etter EL?