Oss testetøser imellom

Olai, da trenger jeg ikke stresse. Drar på hyttetur med samboer og min mor fra imorgen til mandag. Da venter jeg til tirsdag med og starte :) Hvordan går det med deg Idag? Tenker mye på deg!
Joda.. jeg «blør» fortsatt brun/mørkerødt.. kommer og går litt liksom. Har sendt beskjed til legen via pasientsky så venter og ser hva han mener om dette. Tenker å ta test i ettermiddag og for å følge litt med. Selv med to streker så våger jeg ikke tro at jeg er (eller forblir) gravid.
Jeg har aldri opplevd en slik type blødning/utflod. Minner litt om siste dagen etter SA...

Olai, da trenger jeg ikke stresse. Drar på hyttetur med samboer og min mor fra imorgen til mandag. Da venter jeg til tirsdag med og starte :) Hvordan går det med deg Idag? Tenker mye på deg!
Du kan sikkert venter lenger og. Men som testetøs, begynner jeg testing tidlig :P

Testen er svakere i dag, så da har det nok gått dritt denne gangen og... :( angrer på at jeg kontakta legen før i dag. Men kanskje jeg får svar på hvorfor blødningen er unormal om ikke annet.

Testen er svakere i dag, så da har det nok gått dritt denne gangen og... :( angrer på at jeg kontakta legen før i dag. Men kanskje jeg får svar på hvorfor blødningen er unormal om ikke annet.

Åh, kjære deg. Det var leit å høre! Ikke vær redd for at du har kontaktet lege. Du trenger noen å snakke med. Og kanskje få tatt prøver for å se at hcg faller. Og så får du dokumentert at du mister for andre gang på kort tid. Sender deg en stor klem![emoji173]️

Dagens tester, 10 DPO:Heartred Har veldig rask stigning nå..
Snapchat-317322145.jpg
Snapchat-1201689596.jpg

Å nei.. Du må ikke angre på Det, kan være godt og finne ut av rare blødninger? Sender deg masse klemmer [emoji173][emoji173]

Negativ rfsu test idag.. men fortsatt ingen tante rød på besøk. Imorgen får jeg svaret på blodprøven hos legen. Men er egentlig sikker på at den er negativ[emoji85]

4439eca7712cdd04628ba9424859ef1c.jpg

TR kom i går, så da starter jeg på ny pp! Glad for at den kom nå når den uansett skulle komme (CD 34). Lykke til dere andre!

FADB2DC6-9403-47FD-BBFE-FEF3410A38AD.jpeg
Tatt denne i dag 12 dpo, negativ i mine øyne. :(De to gangene jeg fikk positiv test og mistet, kunne jeg se strek allerede 9 eller 10 dpo. Så denne gangen tror jeg ikke det blir noe. veldig ømme bryst slik som når jeg var gravid da(særlig brystvortene)noe jeg aldri har hatt før, så håpet er der litt frem til TR kommer!

Back
Topp