lusemus 71
Forumet er livet
Hei![emoji5] jeg har vært inne å tittet litt på denne tråden, og fulgt spent med. Nå er jeg selv i tvil om min egen test.. hva tror dere? Har noen erfaring med babyplan sine tester?
Gratulerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei![emoji5] jeg har vært inne å tittet litt på denne tråden, og fulgt spent med. Nå er jeg selv i tvil om min egen test.. hva tror dere? Har noen erfaring med babyplan sine tester?
Om to uker.. da begynner g-testing.. før den tid.. jakt på El.. abstinenser på testing.. haha..
Starter på jakten på en om et par dager. Gleder meg til testingSammer her litt over 2 uker til jeg er her.
Starter på jakten på en om et par dager. Gleder meg til testing
Har tatt el tester siden siste dag mensen.. og det ser jo ut til at el testen blir sterkere.. det er jo positivt.. ( Siste i dag , øverst).. enda en stund til eggløsning skal komme ( neste helg, for å være helt nøyaktig), ift hva appen sier... Men har ikke så god erfaring med el testing..Men tenker at det er noen dAger igjen til den er postiv ?Sammer her litt over 2 uker til jeg er her.
Har tatt el tester siden siste dag mensen.. og det ser jo ut til at el testen blir sterkere.. det er jo positivt.. ( Siste i dag , øverst).. enda en stund til eggløsning skal komme ( neste helg, for å være helt nøyaktig), ift hva appen sier... Men har ikke så god erfaring med el testing..Men tenker at det er noen dAger igjen til den er postiv ?
Det er ihvertfall litt tilfredsstillende å teste.. haha.. håper self at det ikke skal pågå i evigheten.. håpe jo at denne runden skal stemme.. alderen min tatt i betraktning.. så har æ nesten bestemt at dersom det ikke blir noe til jul.. da er løpet kjørt.. så legger inn aksjer så mye vi kan og håpe på det besteDet der synes jeg er umulig å spå. I forrige runde varte og rakk det før testene ble positiv cd16. Denne runden gikk jeg fra supersvak teststrek til pos test på ett døgn mellom cd10 og cd11. Håper din kropp er mer forutsigbar enn min når det gjelder el-tidspunkt.
Det er ihvertfall litt tilfredsstillende å teste.. haha.. håper self at det ikke skal pågå i evigheten.. håpe jo at denne runden skal stemme.. alderen min tatt i betraktning.. så har æ nesten bestemt at dersom det ikke blir noe til jul.. da er løpet kjørt.. så legger inn aksjer så mye vi kan og håpe på det beste
Det er ihvertfall litt tilfredsstillende å teste.. haha.. håper self at det ikke skal pågå i evigheten.. håpe jo at denne runden skal stemme.. alderen min tatt i betraktning.. så har æ nesten bestemt at dersom det ikke blir noe til jul.. da er løpet kjørt.. så legger inn aksjer så mye vi kan og håpe på det beste
Vis vedlegget 233479 Vis vedlegget 233480 Vis vedlegget 233481 Hmm.... her har blødningene stoppet opp. Blødde ganske heavy i to dager, med syyyyke smerter, så brått nada. Skal til gyn til fredag. Måtte jo ta en test for å sjekke, siden mens oppførte seg snålt.
Spent på time hos gyn. Håper hun oppdager at eggløsningen er rett rundt hjørnet.
Det rare er at jeg har fått ømme bryster nå, og det pleier jeg å få rett før mens. Dumme kropp, kødde sånn med meg da
Den er ikke noe å tvile på. GratulererHei![emoji5] jeg har vært inne å tittet litt på denne tråden, og fulgt spent med. Nå er jeg selv i tvil om min egen test.. hva tror dere? Har noen erfaring med babyplan sine tester?
Er jo fortatt noe svakt Her?Vis vedlegget 233479 Vis vedlegget 233480 Vis vedlegget 233481 Hmm.... her har blødningene stoppet opp. Blødde ganske heavy i to dager, med syyyyke smerter, så brått nada. Skal til gyn til fredag. Måtte jo ta en test for å sjekke, siden mens oppførte seg snålt.
Spent på time hos gyn. Håper hun oppdager at eggløsningen er rett rundt hjørnet.
Det rare er at jeg har fått ømme bryster nå, og det pleier jeg å få rett før mens. Dumme kropp, kødde sånn med meg da
Er jo fortatt noe svakt Her?
Huff ja blir greit og sjekke det. Når skulle du til gyn? Fikk jo tr, men har blødd ekstremt lite. Alt jeg har blødd tilsammen er like mye som jeg normalt blør på en dag.. Men er jo mange som får litt tr etter SA. Får nok ta en test når jeg kommer hjem fra hytta bare for og sjekke [emoji23]Vis vedlegget 233498
Ja, jeg så det. Er noe som ikke stemmer helt her. Fikk svak strek på strimmel og clearblue også.
Vis vedlegget 233494 Skal bli greit med en sjekk.
Hvordan går det med deg?
Noe så typisk. Ja, kan være greit å sjekke.Huff ja blir greit og sjekke det. Når skulle du til gyn? Fikk jo tr, men har blødd ekstremt lite. Alt jeg har blødd tilsammen er like mye som jeg normalt blør på en dag.. Men er jo mange som får litt tr etter SA. Får nok ta en test når jeg kommer hjem fra hytta bare for og sjekke [emoji23]
Ja det er sant. Jeg venter på svar fra gyn ang de blodprøvene jeg tok. Krysser fingrene for at det ikke er noe galt, for oss begge [emoji173] hvor i syklusen er du nå?Noe så typisk. Ja, kan være greit å sjekke.
Jeg skal til gyn på fredag, var eneste timen hun hadde. Skal bli greit å sjekke det.
Blir CD42, hvis ikke de blødningene jeg hadde var mens. Når tok du blodprøver?Ja det er sant. Jeg venter på svar fra gyn ang de blodprøvene jeg tok. Krysser fingrene for at det ikke er noe galt, for oss begge [emoji173] hvor i syklusen er du nå?
Jeg ser strek på staven altså. Tok blodprøver på onsdag.Blir CD42, hvis ikke de blødningene jeg hadde var mens. Når tok du blodprøver?
Har testet i dag, og blir bare mer forvirret. Kommer brunt i dag da.Vis vedlegget 233505Vis vedlegget 233506
Spennende, får du resultatet i morgen da? Del resultatet når du har testet.Jeg ser strek på staven altså. Tok blodprøver på onsdag.