Oss testetøser imellom

Å nei.. hatt det problemet før?

Har aldri EL av meg selv. Fått det siste året på letrozol, normalt dag 17-19, men hadde en avbrutt syklus med IVF sist måned (fikk ikke satt inn egg og veldig var dårlig etterpå) så er nok mulig derfor ting går tregt.. Bare redd tablettene ikke virker lengre. De gjorde nemlig ikke det våren 2016.

Har aldri EL av meg selv. Fått det siste året på letrozol, normalt dag 17-19, men hadde en avbrutt syklus med IVF sist måned (fikk ikke satt inn egg og veldig var dårlig etterpå) så er nok mulig derfor ting går tregt.. Bare redd tablettene ikke virker lengre. De gjorde nemlig ikke det våren 2016.
Å huff.. Krysser fingrene for at kroppen bare tuller litt og at el kommer snart. Hvordan er tempen da? I forhold til EL

Nå er endelig el testingen i gang [emoji16]
a7472bd7de2859a21bad32bbadcf409f.jpg

Å huff.. Krysser fingrene for at kroppen bare tuller litt og at el kommer snart. Hvordan er tempen da? I forhold til EL

IMG_7201.jpg

Ødelagt temp, så bruker foreløpig bare 1 desimal denne runden. Kan jo håpe tempen er på vei opp nå i forhold til gårsdagen ;)

Veldig vanskelig Hehe!! Sto med testen å handa no også men la den fin tilbake!! Skal litt til å få strek 6 dpo Hehe :) tusen takk å lykke til, til deg også :)

Takk!:D Her har jeg ikke kommet til el engang så jeg må smøre meg med tålmodighet :)

Fikk telefon fra gyn om at de prøvene hun har fått svar på var fine. Får svar på resten om en ukes tid:) det var godt og høre

Hadde ikke jeg gjort heller. Men, Pregnyl innholder hcg, og kan gi falske positive tester. Det er ute av kroppen etter 10-12 dager. Da er det trygt å teste, og en kan stole på resultatet.
Det er sant. Det gir jo bare falskt håp og teste for tidlig da. Krysser fingrene [emoji173][emoji173]

Back
Topp