Oss testetøser imellom

76ead7f6017f593b2e74b1a31c191b37.jpg

Altså nå har det seg slik at noen må være først i verden til å få positiv test 4-6 dpo. Jeg melder meg frivillig . Klarte ikke holde meg lenger. Det verste av alt er at jeg kan se ønskestreken min, enda jeg vet utmerket godt at det er aaaaltfor tidlig. Gøy å ha noe å sammenligne med i dagene fremover i hvertfall. [emoji41] Nå er jeg på kjøret!! [emoji33]

Ser en antydning der ja, men vanskelig å se farge[emoji5] blir veeeeldig spennende å se hvordan den utvikler seg[emoji1303][emoji5]

Spennende å følge med på dere alle. Her vet jeg ikke hva som skjer. Svake streker på tester, mens som var kort og rar. Virker som det er noen hormoner som herjer voldsomt, for jeg har sinnsykt hodepine hele tiden. Ser virkelig frem til time hos gyn til fredag.

Spennende å følge med på dere alle. Her vet jeg ikke hva som skjer. Svake streker på tester, mens som var kort og rar. Virker som det er noen hormoner som herjer voldsomt, for jeg har sinnsykt hodepine hele tiden. Ser virkelig frem til time hos gyn til fredag.
Blir spennende å se :) er jo rart at testene har strek men ikke blir sterkere? Har du andre symptomer?

Ser en antydning der ja, men vanskelig å se farge[emoji5] blir veeeeldig spennende å se hvordan den utvikler seg[emoji1303][emoji5]

Den er nok bare rosa i kantene. Har virkelig ikke tro på at det er noe så tidlig, men det er jo typisk at det blir ønskestreker helt i starten av testingen. Det skaper så stor fallhøyde. [emoji51]

Screenshot_20171002-200334.png

noen som ser strek på den øverste ? haha må teste hver dag da jeg ikke aner hvor jeg er i syklusen. stirret så mye på den at jeg føler jeg ser en svaaaaak en på den øverste [emoji87]

Den er nok bare rosa i kantene. Har virkelig ikke tro på at det er noe så tidlig, men det er jo typisk at det blir ønskestreker helt i starten av testingen. Det skaper så stor fallhøyde. [emoji51]

Ser strek jeg. Det er mulig med positiv test no, jeg har opplevd 4 dpo men enda kjemisk som vanlig med meg.

IKM i dag, men ingen tegn til tr. Negative graviditetstester... Hadde brun og litt lyserosa utflod i hele forrige uke. Er alt håp ute eller? [emoji53]

Jepp, er det det gjør! Men når du først har starta med testing så er det jo ikke så lett å slutte! Men det mest ideelle er jo annenhver dag ifht stigning[emoji5]

Jepp, er det det gjør! Men når du først har starta med testing så er det jo ikke så lett å slutte! Men det mest ideelle er jo annenhver dag ifht stigning[emoji5]

Annenhver dag [emoji23] Ja det skulle tatt seg ut. Låser du meg inne i ventetiden da [emoji38]? Blir nok ny test i morgen etter jobb...

Ååå, så plagsomt. Jeg får fortsatt svake streker på testene. Aldri skjedd før, men sett så mange som har fått skyggestreker eller at det har endt i kjemisk... stygt redd det skjer her å. Har ikke igjen så mange tester heller så prøver så hardt jeg kan å ikke teste mer før i morgen :p nye tester er bestilt da selvfølgelig.... :rolleyes:

Tuller du? Jeg kommer definitivt ikke til å få sove i natt, ei heller konsentrere meg på jobb i morgen [emoji849] Nå vil jeg bare tisse på pinner...

Det er sant. Fikk mensen 2 dager over ikm og hadde positive tester 3 dager etter mens var ferdig. Var så sikker den gangen. men kjemisk da og.
Håper du får sterker og sterker tester.

Annenhver dag [emoji23] Ja det skulle tatt seg ut. Låser du meg inne i ventetiden da [emoji38]? Blir nok ny test i morgen etter jobb...

Haha[emoji23][emoji23] gleder meg til å se testen imorra da[emoji3][emoji3]

Back
Topp