Oss testetøser imellom

b70c667e32c7745e706af15078de7bfc.heic

0db4679ef278354665861fa02eb4ca82.heic

Tok denne testen på morgenurin, kikket fort på den, negativ og gikk til sengs igjen. Når jeg stod opp og kikket på den igjen så den sånn ut. Den er ødelagt ikkesant? På det siste bilde ser dere at det er litt sånn trykkmerker på den.. testen er fra tostreker, har tatt mange av dem denne perioden og ikke opplevd «skyggestreker» før eller at streker har kommet etter tiden. Noen som har erfaringer? Er 13 dpo

Akkurat dette skjedde med meg sist gang jeg var gravid :-) testet på nytt på ettermiddagen (og di neste dagene bare fordi jeg ble så gira) med clearblue og alle der var positive :-)

:happy093Da har jeg vært hos gyn, og der har Femar gjort nytta si. Supre egg og flott slimhinne, og det blir Pregnylsprøyte til søndag:cool05:dance018:dance011

Forklarte testene, og det hadde hun ingen forklaring på. Tok hcg-prøve, den var på 5, så det kan ha vært kjemisk som hun sa.
Men, samme det, nå skal gubben få kjørt seg i en uke:dance011

Kroppen kan ha opp til 5 i hcg uten og være gravid. Kan godt være derfor dei blir skugge/strek på.

Da er det barre og vente på når me kjem i dpo land. Det går jo så seint at

Kroppen kan ha opp til 5 i hcg uten og være gravid. Kan godt være derfor dei blir skugge/strek på.

Da er det barre og vente på når me kjem i dpo land. Det går jo så seint at
Vet, har hatt oppi 7 uten at det har vært graviditet. Men, nå ser jeg bare frem til å sette sprøyte til søndag, og prøve igjen.

Back
Topp