Mammatil1liten
Betatt av forumet
Fikk denne idag, veldig svak med synlig. Den er mer rosa i virkeligheten enn det kommer frem på bilde[emoji4] stoler ikke på disse ebay testene[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser noe veldig svakt ja. Hvor mange dpo er du idag?Fikk denne idag, veldig svak med synlig. Den er mer rosa i virkeligheten enn det kommer frem på bilde[emoji4] stoler ikke på disse ebay testene[emoji23]
![]()
Når jeg har opplevd det har de vært grå ish. Bilde?Er skyggestrerker alltid grå?
Det er noe svakt ja!Prøver her også i håp om at det kanskje er flere med "godt syn" [emoji28] 3 dager etter ikm, tatt med one step-test. INGEN tegn til rødbesøk [emoji849] blir gal her...
![]()
![]()
Den forsvant, så jeg kasta testenNår jeg har opplevd det har de vært grå ish. Bilde?
![]()
![]()
Mine tester idag, CB digital var negativ.. men ser dere noe?
13 DPO

Jepp.. Ser to streker ja![]()
![]()
13 DPO
Om vi ser noe? Ser noe tydelig!!![]()
![]()
13 DPO
Klarer ikke se noe dessverreSer dere noe? 11-12dpo. Tatt nå i kveld. Klarte ikke dyyy meg..Vis vedlegget 234073 Vis vedlegget 234076 Vis vedlegget 234073
Vis vedlegget 234073
Veldig vanskelig å se noe på pc-skjermen min, vet ikke hvordan det er på mobilFikk denne idag, veldig svak med synlig. Den er mer rosa i virkeligheten enn det kommer frem på bilde[emoji4] stoler ikke på disse ebay testene[emoji23]
![]()
Positive!![]()
![]()
13 DPO
Ja!
Jeg har egentlig dårlig strekesyn, men jeg ser![]()
Jepp.. Ser to streker ja
Om vi ser noe? Ser noe tydelig!!
Positive!
De er positive, men det er jo spennende å se om de virkelig blir sterkere utover og ikke at det bare ender med kjemisk/tidlig SA. Hvor mange dpo er du?Tror du virkelig det?[emoji85] Hadde vært heeeelt fantastisk om du har rett!! Håper håper!