Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I helga skal vi ha med oss onkelbarna til kjæresten. Jeg tester i morgen tidlig, tenker jeg. Da er jeg 10dpo.Hva skal dere fine damer i helgen da? Noen som tester?
Gleder meg til og seI helga skal vi ha med oss onkelbarna til kjæresten. Jeg tester i morgen tidlig, tenker jeg. Da er jeg 10dpo.
Hcg fordobles annen hver dag![]()
nederste er dagens , de er vell like svake. hadde vell blitt sterkere siden i går om det var noe ?
Jeg er også 2dpo i dag, hvis appen stemmer2 dpo idag... disse dagene må bare gå fort, ellers så starter testingen tidlig. Har jo 100 tester liggende så er vel ikke så farlig. [emoji23]

Da ligger vi likt da [emoji41][emoji41]Jeg er også 2dpo i dag, hvis appen stemmer
Tiden går saaaaaaaakteee jaaaa![]()
Jepp, spennende detteDa ligger vi likt da [emoji41][emoji41]

Absolutt!! Klør allerede etter og teste [emoji23][emoji23]Jepp, spennende dette![]()
Hehe, ja, kjenner den kløen jeg ogsåAbsolutt!! Klør allerede etter og teste [emoji23][emoji23]

Det spørs om det er noe å se da [emoji4]Gleder meg til og se![]()
Krysser fingrene for detDet spørs om det er noe å se da [emoji4]
Absolutt greit og vente litt! Men vet aldri, kanskje det blir tvillingerHehe, ja, kjenner den kløen jeg også
Meeeeeen, greit å vente bittelitt til![]()
Hehe, må nok vente til onsdag før jeg kan teste etter graviditetAbsolutt greit og vente litt! Men vet aldri, kanskje det blir tvillinger![]()

Tvillinger er velkomne, men det virker mer skremmende
Jeg og [emoji4] Jeg trodde kvalmen hadde gitt seg, men nå kom den tilbake pga litt kaffe [emoji23]Krysser fingrene for det![]()
Jeg har merket litt murring, men det er kanskje litt tidlig for det?[emoji23]Hehe, må nok vente til onsdag før jeg kan teste etter graviditet
Tror jeg skal være fornøyd hvis jeg er så heldig å få enTvillinger er velkomne, men det virker mer skremmende
Nå river det og røsker i eggstokkene, murrer og klør. Husker ikke hvordan det føltes ved bruk av Pregnyl, for det er så lenge siden jeg brukte det sist. Meeeeeen, får håpe den gjør jobben sin![]()
Hehe, alt for tidligJeg har merket litt murring, men det er kanskje litt tidlig for det?[emoji23]
Men er jo i tillegg syk, så er nok bare detHehe, alt for tidlig![]()
Huff, stakkars. God bedringMen er jo i tillegg syk, så er nok bare det