Haha bra! Når starter du testingen?
Litt usikker, 8/9 dpo tenker jeg[emoji5]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha bra! Når starter du testingen?
Fått svar på blodprøven i går?Cd 44 og kroppen er nok en gang helt tullete...
Positiv el test som betyr el eller at tr kommer nå. Håper på tr, vil inn i ny pp....
Svak svak strek på noen tester hvis jeg legger godviljen til. Og i ff står det at el er rundt hjørnet?skjønner ingen ting jeg
Det er sant. Men er også normalt og få positiv el test før tr. Nei, skulle egentlig igår men våknet med influensa og formen blir bare værre.El tester kan slå ut på graviditet har jeg blitt fortalt. De er mer følsomme og kan slå ut sterkere enn graviditetstesten har du vert hos legen?
Var ikke hos legen siden jeg våknet med feber og influensa. Feberen er heldigvis borte, men formen er ikke bedre. Må på jobb i Morgen, så skal få prøve og få gjort det i morgen.Fått svar på blodprøven i går?
Jeg fikk positiv eltest på cd49 denne mnd, venter på tr cd61 nå [emoji46]Cd 44 og kroppen er nok en gang helt tullete...
Positiv el test som betyr el eller at tr kommer nå. Håper på tr, vil inn i ny pp....
Svak svak strek på noen tester hvis jeg legger godviljen til. Og i ff står det at el er rundt hjørnet?skjønner ingen ting jeg
Jeg fikk positiv eltest på cd49 denne mnd, venter på tr cd61 nå [emoji46]
Altså... jeg har skikkelig vannete og så mye utflod... Hva kan det være?? Cd 44. Såpass at jeg må bruke bind
Signerer denneEl tester kan slå ut på graviditet har jeg blitt fortalt. De er mer følsomme og kan slå ut sterkere enn graviditetstesten har du vert hos legen?
Graviditet! Ring legen så slipper du denne piningen, eller kontakt en gyn.Altså... jeg har skikkelig vannete og så mye utflod... Hva kan det være?? Cd 44. Såpass at jeg må bruke bind
Gratulerer [emoji323]9 dpo![emoji173]️ Vis vedlegget 235738
Gratulerer [emoji323]
Jeg også!! Tidligtesta ikke forrig forsøk! Det var seigpining og kun et engangstilfelle[emoji23][emoji23]
El tester får vel så og si alltid en strek uansett? Dette er vel fordi vi stort sett alltid har noe lh hormoner i kroppen om jeg ikke tar feil så for at den skal regnes som positiv må den være like sterk eller sterkere enn kontroll strekenKlarte ikke å la være..., og har nå «testet» med en EL-test, for de brukes aldri uansett. Er dette en skyggestrek eller en svaaaaaak strek som snart kan bli babystrek på en graviditetstest?
3 dager til innsett og en ukes tid til testegalskapen starter! Sjekka lageret, har 45 tester[emoji23][emoji23] jeg er klar[emoji1320][emoji1320][emoji1320][emoji1320]
El tester får vel så og si alltid en strek uansett? Dette er vel fordi vi stort sett alltid har noe lh hormoner i kroppen om jeg ikke tar feil så for at den skal regnes som positiv må den være like sterk eller sterkere enn kontroll streken
Jeg begynner neste fredag om jeg får satt inn blasto onsdag