Gratulerer så mye!9 dpo![emoji173]️ Vis vedlegget 235738

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye!9 dpo![emoji173]️ Vis vedlegget 235738

Yeyy!! Håper for dere og krysser alt jeg har [emoji173][emoji173]Okay, så ble det en runde til med sprøyter da. Pregnyl er satt, og aksjer ble lagt inn i helga. Skal legges inn de neste dagene også. Eggløsning er i morgen eller onsdag. Hadde eggløsningsslim i går, og kjenner klare murringer i eggstokkene. Håper virkelig spiren sitter denne gangen![]()
Gratulerer!![emoji7] det var en sterk strek til å være 9 dpo!!![emoji3][emoji3][emoji3]
Gratulerer så mye!![]()
Wow! Den var strek til og være 9 dpo [emoji7] gratulerer!9 dpo![emoji173]️ Vis vedlegget 235738
Herlig [emoji7][emoji7]Tok en test til i dag, fortsatt to streker, å litt sterkere i dag![]()
Wow! Den var strek til og være 9 dpo [emoji7] gratulerer!
Gleder meg [emoji16][emoji16][emoji16]3 dager til innsett og en ukes tid til testegalskapen starter! Sjekka lageret, har 45 tester[emoji23][emoji23] jeg er klar[emoji1320][emoji1320][emoji1320][emoji1320]
Gleder meg [emoji16][emoji16][emoji16]
Ååh gratulerer så mye
Haha bra! Når starter du testingen?Jeg også!! Tidligtesta ikke forrig forsøk! Det var seigpining og kun et engangstilfelle[emoji23][emoji23]
3 dager til innsett og en ukes tid til testegalskapen starter! Sjekka lageret, har 45 tester[emoji23][emoji23] jeg er klar[emoji1320][emoji1320][emoji1320][emoji1320]

Alt fra nå og til en uke etter ikm... kommer an på når egget bestemmer seg for å grave seg ned, og hvor raskt det produserer hcg. Uansett spennende dager fremover! Lykke til [emoji1303]

Forrige måned fikk jeg utslag 7dpo, men som regel får jeg første positive test 8-10dpo.
Det er dog langt ifra uvanlig ikke å få positive tester før 12-14 dpo og også etter ikm.
Lykke til
Blir nok å teste dagene fremover mot ikm også bare sånn i tilfelle
Cd 44 og kroppen er nok en gang helt tullete...
Positiv el test som betyr el eller at tr kommer nå. Håper på tr, vil inn i ny pp....
Svak svak strek på noen tester hvis jeg legger godviljen til. Og i ff står det at el er rundt hjørnet?skjønner ingen ting jeg![]()
![]()