Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser absolutt en strekNoen som har erfaring med magesure tidligstrimmel? Tok en i dag, å dukket opp en svaaak strek. Har brukt sånne i ett par dager, men har ikke fått noe slags strek på de
Så bra jeg er 9 dpo i dag, så fortsatt tidlig men er så vant til å få skyggestreker på andre tester, så har ikke forhåpningerJeg ser absolutt en strek
Har ingen erfaring med disse testene men i mine øyne ser den positiv ut. Hvor mange DPO? Test videre å se om den blir sterkere
Det streken! Krysser fingrene [emoji173]
Bare gode erfaringer med make sureNoen som har erfaring med magesure tidligstrimmel? Tok en i dag, å dukket opp en svaaak strek. Har brukt sånne i ett par dager, men har ikke fått noe slags strek på de
Tok en til å den var også positiv tok en first response, strek der også den streken på first response er veldig tynn, så syntes ikke så godt på bildet
YeySer begge, hurra streker.
Gratulerer [emoji173]Tok en til å den var også positiv tok en first response, strek der også den streken på first response er veldig tynn, så syntes ikke så godt på bildet
Takk håper strekene blir sterkere i dagene fremover <3Gratulerer [emoji173]
Håper det [emoji173] hold oss oppdatert [emoji7] når blir neste test?Takk håper strekene blir sterkere i dagene fremover <3
Det skal jeg blir i morgen tidlig tenker jeg, jobber i natt, så får prøve å holde meg i nattHåper det [emoji173] hold oss oppdatert [emoji7] når blir neste test?
Forventet mens?Hva betyr dette? Den rosa
Ingen aning. Det er jo litt rart og ha forventet mens på dag 44 når jeg har lagt inn at normal syklus er 29 dager?Forventet mens?
Hmm, ja det var jo litt rartIngen aning. Det er jo litt rart og ha forventet mens på dag 44 når jeg har lagt inn at normal syklus er 29 dager?
Ingen aning. Det er jo litt rart og ha forventet mens på dag 44 når jeg har lagt inn at normal syklus er 29 dager?
Har den ikke flyttet på seg for hver dag mensen ikke har kommet? Den pleier å gjøre det på meg når min mensen er sen. Eller har den vært rosa på dag 44 hele veien?Ingen aning. Det er jo litt rart og ha forventet mens på dag 44 når jeg har lagt inn at normal syklus er 29 dager?
Fant ut at det var test dagHar den ikke flyttet på seg for hver dag mensen ikke har kommet? Den pleier å gjøre det på meg når min mensen er sen. Eller har den vært rosa på dag 44 hele veien?