Oss testetøser imellom

Noen som har erfaring med magesure tidligstrimmel? Tok en i dag, å dukket opp en svaaak strek. Har brukt sånne i ett par dager, men har ikke fått noe slags strek på de:bored:

Vedlegg

• IMG_1198.JPG
    IMG_1198.JPG
    716,4 KB · Visninger: 174
  • tempImageForSave.jpg
    tempImageForSave.jpg
    143,1 KB · Visninger: 172
Noen som har erfaring med magesure tidligstrimmel? Tok en i dag, å dukket opp en svaaak strek. Har brukt sånne i ett par dager, men har ikke fått noe slags strek på de:bored:
Jeg ser absolutt en strek :)
Har ingen erfaring med disse testene men i mine øyne ser den positiv ut. Hvor mange DPO? Test videre å se om den blir sterkere :)

Jeg ser absolutt en strek :)
Har ingen erfaring med disse testene men i mine øyne ser den positiv ut. Hvor mange DPO? Test videre å se om den blir sterkere :)
Så bra :) jeg er 9 dpo i dag, så fortsatt tidlig :) men er så vant til å få skyggestreker på andre tester, så har ikke forhåpninger :angelic:

Tok en til å den var også positiv :) tok en first response, strek der også :D den streken på first response er veldig tynn, så syntes ikke så godt på bildet:shy:

Vedlegg

• tempImageForSave.jpg
    tempImageForSave.jpg
    111,1 KB · Visninger: 202
  • tempImageForSave.jpg
    tempImageForSave.jpg
    118,5 KB · Visninger: 192
Last edited:
Ingen aning. Det er jo litt rart og ha forventet mens på dag 44 når jeg har lagt inn at normal syklus er 29 dager?
Har den ikke flyttet på seg for hver dag mensen ikke har kommet? Den pleier å gjøre det på meg når min mensen er sen. Eller har den vært rosa på dag 44 hele veien?

Back
Topp