Oss testetøser imellom

Jeg kommer ikke til og bruke babyplan mer ihvertfall. Negativ digital og så positive babyplan. EBay testene er negative også.
38932feed787b5825c03fa04131f4710.jpg
Ser jo streker på de andre også

Er disse fra i dag? Så rart
Det er de. Veldig rart
Ser jo streker på de andre også
Jeg der kun noe veldig svakt på den grønne. Hadde det vært noe hadde de andre vært sterke også. I tillegg til at digital hadde slått ut.
Så rart! Babyplan har alltid fungert supert for meg :wideyed:
Meg også, hittil.
Ser strek på begge rosa men også den grønne!
Den grønne skulle jo vært sterkere..

Det er de. Veldig rart

Jeg der kun noe veldig svakt på den grønne. Hadde det vært noe hadde de andre vært sterke også. I tillegg til at digital hadde slått ut.

Meg også, hittil.

Den grønne skulle jo vært sterkere..

Er jo litt rart hvis tre tester viser strek, uansett styrke, om du ikke er gravid.

For å komme med en liten erfaring, så var jeg gravid en gang i 2013, men visste ikke om dette da ingen graviditetstester viste positivt. Legen følte han kunne se noe en gang, men det var så vakt at han heller konkluderte i at jeg ikke var gravid. Jeg gikk tilbake til legen flere ganger da jeg følte der var noe galt, men ingen tester slo ut. Det var ikke før jeg gikk til legevakten når jeg var 8-9 uker på vei at det viste på urinen, og de tok blodprøve for å være sikre.
Så alt håp er ikke ute før tanta kommer!

Jeg har fått positive tester med babyplan testene 2 sykluser på rad. Og de testene har kommet sånn på måfå - at det ikke er på en tid jeg kunne fått påvist en graviditet uansett. Merkelig.

Jeg kommer ikke til og bruke babyplan mer ihvertfall. Negativ digital og så positive babyplan. EBay testene er negative også.
38932feed787b5825c03fa04131f4710.jpg

Dette er jo akkurat det samme jeg opplevde med samme testene denne uken.. En positiv babyplan, men alt annet negativt. Ikke greit!! Og man håper jo såååå sterkt.

Jeg blir helt surrete av kroppen min og veien tilbake til syklus[emoji85]
Legen sa jeg hadde EL da jeg tok ut spiralen i begynnelsen av oktober, men det kan ikke stemme.. 24.10 fikk jeg noen tegn som gjorde at jeg tror jeg kanskje hadde EL da. På torsdag kom TR, trodde jeg, men det kom bare bitte bitte litt og sluttet igjen... Hadde jeg EL 24 skal jeg ha mensen på tirsdag. I dag er det antydning til strek på testen min, men stoler ikke på de noe mer[emoji85]

Jeg blir helt surrete av kroppen min og veien tilbake til syklus[emoji85]
Legen sa jeg hadde EL da jeg tok ut spiralen i begynnelsen av oktober, men det kan ikke stemme.. 24.10 fikk jeg noen tegn som gjorde at jeg tror jeg kanskje hadde EL da. På torsdag kom TR, trodde jeg, men det kom bare bitte bitte litt og sluttet igjen... Hadde jeg EL 24 skal jeg ha mensen på tirsdag. I dag er det antydning til strek på testen min, men stoler ikke på de noe mer[emoji85]
Kan jo ha vært festeblødning?

Jeg har 4 tester i løpet av siste uken [emoji85] var veldig sikker på at jeg hadde fått det til å klaffe med EL, men alle testene har vært negative, selv om øynene mine tror de ser skyggestreker. Venter på TR, men den har ikke kommet [emoji848] hvis den ikke kommer innen onsdag, så blir det ny test. Krysser fingrene [emoji5]

Back
Topp