Viprøver79
Glad i forumet
Ser jo streker på de andre ogsåJeg kommer ikke til og bruke babyplan mer ihvertfall. Negativ digital og så positive babyplan. EBay testene er negative også.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser jo streker på de andre ogsåJeg kommer ikke til og bruke babyplan mer ihvertfall. Negativ digital og så positive babyplan. EBay testene er negative også.
Så rart! Babyplan har alltid fungert supert for megJeg kommer ikke til og bruke babyplan mer ihvertfall. Negativ digital og så positive babyplan. EBay testene er negative også.
Jeg kommer ikke til og bruke babyplan mer ihvertfall. Negativ digital og så positive babyplan. EBay testene er negative også.
Det er de. Veldig rartEr disse fra i dag? Så rart
Jeg der kun noe veldig svakt på den grønne. Hadde det vært noe hadde de andre vært sterke også. I tillegg til at digital hadde slått ut.Ser jo streker på de andre også
Meg også, hittil.Så rart! Babyplan har alltid fungert supert for meg
Den grønne skulle jo vært sterkere..Ser strek på begge rosa men også den grønne!
Jeg kommer ikke til og bruke babyplan mer ihvertfall. Negativ digital og så positive babyplan. EBay testene er negative også.
Skal gjøre det. Tar også en ny digital i morgen tidlig for og være sikker. Men dette er helt sykt..Den på 25 mlu flott strek og 10 mlu strek og. Digitalen negativ rart. Ville sendt inn til babyplan bildet + digitalen til dei.
Skal gjøre det. Tar også en ny digital i morgen tidlig for og være sikker. Men dette er helt sykt..
Jepp. Håper bare på det beste.Sykt ja, det kan ein sei. Detta er å tirre ein person som ønsker så inndeling og bli gravid.
Det er de. Veldig rart
Jeg der kun noe veldig svakt på den grønne. Hadde det vært noe hadde de andre vært sterke også. I tillegg til at digital hadde slått ut.
Meg også, hittil.
Den grønne skulle jo vært sterkere..
Skal gjøre det. Tar også en ny digital i morgen tidlig for og være sikker. Men dette er helt sykt..
Kan jo ha vært festeblødning?Jeg blir helt surrete av kroppen min og veien tilbake til syklus[emoji85]
Legen sa jeg hadde EL da jeg tok ut spiralen i begynnelsen av oktober, men det kan ikke stemme.. 24.10 fikk jeg noen tegn som gjorde at jeg tror jeg kanskje hadde EL da. På torsdag kom TR, trodde jeg, men det kom bare bitte bitte litt og sluttet igjen... Hadde jeg EL 24 skal jeg ha mensen på tirsdag. I dag er det antydning til strek på testen min, men stoler ikke på de noe mer[emoji85]
Kan jo ha vært festeblødning?
Fikk disse på morgenen nå. Negativ Digital. Tar blodprøver i morgen
Glemte og legge til [emoji23] la til nåBilde?