lusemus 71
Forumet er livet
Jeg fikk denne nå![emoji7][emoji7]
GRATULERER
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sjansene er der helt til tr kommer.. så ikke mist motet eller gi oppJeg kan skimte noe ultra svak på en test jeg tror jeg tok igår. Vet man ikke skal lese av etter tidsfristen, men klart tankene går løpsk. Problemet er at jeg ikke kan se noe på de jeg har tatt idag. Hva er oddsen for at sjansene fortsatt er der? tror jeg forventer mens enten søndag eller mandag
Fy fader jeg er så kvalm idag... noen tips??
Samme som meg. Har ikm mellom mandag som var og i morgen. Håper å få testene i posten i morgen og at de sensitive testene er positive. I verste fall at tr kommer raskt.Jeg kan skimte noe ultra svak på en test jeg tror jeg tok igår. Vet man ikke skal lese av etter tidsfristen, men klart tankene går løpsk. Problemet er at jeg ikke kan se noe på de jeg har tatt idag. Hva er oddsen for at sjansene fortsatt er der? tror jeg forventer mens enten søndag eller mandag
Det er noe på nederste testen. Har du testa meir ?Skygge regner jeg med. Nederste fra igår kveld
Kan man lese av cb digital ukeindikator ved å ta ut stripsene?
TR er 4 dagen forsinket fra normal syklus på 28 dager, men grunnet kort lutealfase så er den nå nesten 10 dager forsinket.
Testen sier «ikke gravid» og det gir mening da jeg ikke kan huske jeg la inn aksjer ift riktig tidspunkt sist. Ikke noe stemmer....hmmm
Da jeg åpnet digitale kommer det en sterk strek , en mindre sterk strek ved siden av og en mindre sterk strek under også. Tok samme testen i går på kveldsurin og hadde da ingen streker i tillegg til den som er sterk.
Skjønner ikke noe, venter jo TR fortsatt og hadde blitt veldig paff om jeg faktisk var gravid, men rarere ting har jo skjedd her i verden...
FantastiskFortsetter å teste jeg[emoji23] er dette en ok stigning? Gårsdagens og dagens.
Er det digital? Kanskje jeg skal åpne min og se på den. Aldri gjort før. Min sto det 3+ på.Min fra 2 dager siden gravid 1-2 så sånn her ut[emoji4]