Mammatil1liten
Betatt av forumet
Er det digital? Kanskje jeg skal åpne min og se på den. Aldri gjort før. Min sto det 3+ på.
Ja det er en digital[emoji85] var så nysgjerrig på hvordan det så ut inni[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det digital? Kanskje jeg skal åpne min og se på den. Aldri gjort før. Min sto det 3+ på.
Aldri tenkt på det jeg. Skal åpne min fra forrige onsdagJa det er en digital[emoji85] var så nysgjerrig på hvordan det så ut inni[emoji1]
Jenter, jeg skjønner ingenting jeg hadde positiv eltest fredag og lørdag for 2 uker siden. Søndag var den negativ igjen og forventer da el søndag eller mandag. Men så fikk jeg mensen igår. Og det er jo greit, men det passer jo ikke med el ? Noen som vil forklare?
Sånn så min ut.Ja det er en digital[emoji85] var så nysgjerrig på hvordan det så ut inni[emoji1]
Sånn så min ut.
YesAlle strekene kjempesterke[emoji1]
Åpna også min som var negativ ( en fredag.) Og der var det to steker på den ene.. den ene av dem ganske svak dog.. og mandag testa jeg på nytt ( 3 dager etterpå) og da fikk jeg gravid og 1-2 uker. så æ ville vært optimistisk vist æ var dæ. test igjen om noen dager slik så forresten min test ut 4 dager etter første positive.Kan man lese av cb digital ukeindikator ved å ta ut stripsene?
TR er 4 dagen forsinket fra normal syklus på 28 dager, men grunnet kort lutealfase så er den nå nesten 10 dager forsinket.
Testen sier «ikke gravid» og det gir mening da jeg ikke kan huske jeg la inn aksjer ift riktig tidspunkt sist. Ikke noe stemmer....hmmm
Da jeg åpnet digitale kommer det en sterk strek , en mindre sterk strek ved siden av og en mindre sterk strek under også. Tok samme testen i går på kveldsurin og hadde da ingen streker i tillegg til den som er sterk.
Skjønner ikke noe, venter jo TR fortsatt og hadde blitt veldig paff om jeg faktisk var gravid, men rarere ting har jo skjedd her i verden...
Min fra 2 dager siden gravid 1-2 så sånn her ut
Nei, men tar en digital idag. Skulle jo hatt tr på mandag.Det er noe på nederste testen. Har du testa meir ?
Takk krølle for utdypende svar er jo ikke så lenge siden jeg sluttet på pilla så kan jo være kluss. Bare kjedelig å ikke ha kontrollEl-testen fanger hormontoppen til lh. Jeg har ikke sett el-testene dine, men hvis toppen var fredag eller natt til lørdag, kan pos test lørdag likevel bety at toppen var passert. Egget slippes vanligvis 12-36 timer etter lh-toppen. Det vil si at el kan ha vært allerede lørdag. Hvis du fikk mensen i går, gir det en lutealfase på 12 dager, som er helt normalt. Vet ikke hvor lang lutealfase du vanligvis har? Det er også en mulighet for at egget aldri slapp, i såfall blir syklusen alltid litt tullete. Har du tester og sett at du ikke er gravid likevel? Uansett kjedelig med mensen i prøvetider. Ønsker deg lykke til!
Negativ digital, håper tr kan komme snart.
[emoji173]Og der kom TR[emoji22][emoji53]
Jeg kommer ikke til og bruke babyplan mer ihvertfall. Negativ digital og så positive babyplan. EBay testene er negative også.