Ønsker3
Betatt av forumet
Fikk disse på morgenen nå. Negativ Digital. Tar blodprøver i morgen
Her var det masse streker da[emoji7] Når de er sterke nok til å få tydelig med på bilde er de ganske sterke. Hvor mange dpo er du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ja. Men tror det bare er lureri. Er tross alt 20 dpo/cd42. Hadde jeg vært gravid hadde de vært sterkere og digital ville slått utHer var det masse streker da[emoji7] Når de er sterke nok til å få tydelig med på bilde er de ganske sterke. Hvor mange dpo er du?
Hehe ja. Men tror det bare er lureri. Er tross alt 20 dpo/cd42. Hadde jeg vært gravid hadde de vært sterkere og digital ville slått ut
Syklus dag.Hva betyr CD? Kan du ha hatt EL senere?
Ser strek på tre av fire her.[emoji106] [emoji4]Fikk disse på morgenen nå. Negativ Digital. Tar blodprøver i morgen
Syklus dag.
I følge tempen har jeg ikke hatt det. Men alt er vel mulig
Håper det egentlig! Får se hva blodprøvene sierEr jo mulig du har hatt EL senere da? Håper håper for deg[emoji2]
Streker på alle. Beste er nok, som du sier selv, dra til legen i morgen og ta blodprøve.Håper det egentlig! Får se hva blodprøvene sier
Jeg har 4 tester i løpet av siste uken [emoji85] var veldig sikker på at jeg hadde fått det til å klaffe med EL, men alle testene har vært negative, selv om øynene mine tror de ser skyggestreker. Venter på TR, men den har ikke kommet [emoji848] hvis den ikke kommer innen onsdag, så blir det ny test. Krysser fingrene [emoji5]
Her er ukas tester. Ser ut som de blir sterkere i allfall[emoji7] nederste fra idag, håper spira holder seg fast til Juli[emoji173] men begynner å beskymre meg litt da jeg ikke har noen symptomer i det HELE tatt. Jeg har vært gravid 2 ganger før og har begge gangene vært kvalm fra før positiv test. Skikkelig kvalm hele dagen. Men nå merker jeg ingenting. Det beskymret meg litt[emoji848]
Håper det egentlig! Får se hva blodprøvene sier
Tusen takk [emoji173]Lykke til hos legen [emoji173]️
Høres spennende ut. Håper du får en gledelig overraskelse!
Her er ukas tester. Ser ut som de blir sterkere i allfall[emoji7] nederste fra idag, håper spira holder seg fast til Juli[emoji173] men begynner å beskymre meg litt da jeg ikke har noen symptomer i det HELE tatt. Jeg har vært gravid 2 ganger før og har begge gangene vært kvalm fra før positiv test. Skikkelig kvalm hele dagen. Men nå merker jeg ingenting. Det beskymret meg litt[emoji848]