Amandaa11
Forumet er livet
Haha kjenner meg igjen [emoji23]3dpo og jeg tokk en test [emoji87][emoji85][emoji23] Vis vedlegget 235703
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha kjenner meg igjen [emoji23]3dpo og jeg tokk en test [emoji87][emoji85][emoji23] Vis vedlegget 235703
Haha så vanskelig å la vær når man har tester i hus [emoji23]Haha kjenner meg igjen [emoji23]
Ikm i dag. Har svidd av tre tester hittil denne pp. [emoji12]
Tre?? Det klarer jeg glatt i løpet av en dag når jeg bikker 8-9 dpo [emoji56] Fortsett å teste [emoji1303]
Hahahaha! Takk for at du får meg til å føle meg normal [emoji6][emoji8]
Hehehe... gleden er gjensidig. [emoji8][emoji39]
Haha jaHaha så vanskelig å la vær når man har tester i hus [emoji23]
Ny testetøs i forumet her
Tok en test i dag, 7 dpo Ble som forventet blendahvit...
Når er det mulig å få positiv test? Er førstegangsprøver, så forholdsvis ny på dette.
Vis vedlegget 235715
Forrige måned fikk jeg utslag 7dpo, men som regel får jeg første positive test 8-10dpo.Ny testetøs i forumet her
Tok en test i dag, 7 dpo Ble som forventet blendahvit...
Når er det mulig å få positiv test? Er førstegangsprøver, så forholdsvis ny på dette.
Vis vedlegget 235715
Okay, så ble det en runde til med sprøyter da. Pregnyl er satt, og aksjer ble lagt inn i helga. Skal legges inn de neste dagene også. Eggløsning er i morgen eller onsdag. Hadde eggløsningsslim i går, og kjenner klare murringer i eggstokkene. Håper virkelig spiren sitter denne gangen
9 dpo![emoji173]️ Vis vedlegget 235738
Gratulerer!!
9 dpo![emoji173]️ Vis vedlegget 235738