Gratulerer så mye!9 dpo![emoji173]️ Vis vedlegget 235738
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye!9 dpo![emoji173]️ Vis vedlegget 235738
Yeyy!! Håper for dere og krysser alt jeg har [emoji173][emoji173]Okay, så ble det en runde til med sprøyter da. Pregnyl er satt, og aksjer ble lagt inn i helga. Skal legges inn de neste dagene også. Eggløsning er i morgen eller onsdag. Hadde eggløsningsslim i går, og kjenner klare murringer i eggstokkene. Håper virkelig spiren sitter denne gangen
Gratulerer!![emoji7] det var en sterk strek til å være 9 dpo!!![emoji3][emoji3][emoji3]
Gratulerer så mye!
Wow! Den var strek til og være 9 dpo [emoji7] gratulerer!9 dpo![emoji173]️ Vis vedlegget 235738
Herlig [emoji7][emoji7]Tok en test til i dag, fortsatt to streker, å litt sterkere i dag
Wow! Den var strek til og være 9 dpo [emoji7] gratulerer!
Gleder meg [emoji16][emoji16][emoji16]3 dager til innsett og en ukes tid til testegalskapen starter! Sjekka lageret, har 45 tester[emoji23][emoji23] jeg er klar[emoji1320][emoji1320][emoji1320][emoji1320]
Gleder meg [emoji16][emoji16][emoji16]
9 dpo![emoji173]️ Vis vedlegget 235738
Ååh gratulerer så mye
Haha bra! Når starter du testingen?Jeg også!! Tidligtesta ikke forrig forsøk! Det var seigpining og kun et engangstilfelle[emoji23][emoji23]
3 dager til innsett og en ukes tid til testegalskapen starter! Sjekka lageret, har 45 tester[emoji23][emoji23] jeg er klar[emoji1320][emoji1320][emoji1320][emoji1320]
Alt fra nå og til en uke etter ikm... kommer an på når egget bestemmer seg for å grave seg ned, og hvor raskt det produserer hcg. Uansett spennende dager fremover! Lykke til [emoji1303]
Forrige måned fikk jeg utslag 7dpo, men som regel får jeg første positive test 8-10dpo.
Det er dog langt ifra uvanlig ikke å få positive tester før 12-14 dpo og også etter ikm.
Lykke til
Cd 44 og kroppen er nok en gang helt tullete...
Positiv el test som betyr el eller at tr kommer nå. Håper på tr, vil inn i ny pp....
Svak svak strek på noen tester hvis jeg legger godviljen til. Og i ff står det at el er rundt hjørnet?skjønner ingen ting jeg