Wow gratulerer[emoji7]9 dpo![emoji173]️ Vis vedlegget 235738
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow gratulerer[emoji7]9 dpo![emoji173]️ Vis vedlegget 235738
Gratulerer[emoji7] [emoji173]Tok en test til i dag, fortsatt to streker, å litt sterkere i dag
Kom deg til legen og få korrekte svar på hva kroppen holder på med. Klem[emoji173]Jeg måtte jo selvfølgelig ta en tidlig test idag også. Dumme meg
Selvfølgelig, ringte de Istad. Hadde ingen mulighet før til mandag.. Skal ringe gyn og høre hva hun mener [emoji173]Kom deg til legen og få korrekte svar på hva kroppen holder på med. Klem[emoji173]
Wow gratulerer[emoji7]
Takk <3Gratulerer[emoji7] [emoji173]
Tok denne nå, 11 dpo, tror dere en digital vil slå ut hvis jeg tar den i morgen?
Tror nok det [emoji173]Tok denne nå, 11 dpo, tror dere en digital vil slå ut hvis jeg tar den i morgen?
Tror det Gratulerer så mye!Tok denne nå, 11 dpo, tror dere en digital vil slå ut hvis jeg tar den i morgen?
Håper det takk for detDet tror jeg nok at den vil ja[emoji5] gratulerer[emoji173]️
TakkTror det Gratulerer så mye!
Håper du får positiv om 10 dagerStreken er sterkere denne gangen enn på samme tiden forrige måned. Stikkstedet gjør sykt vondt denne gangen, merket ingenting forrige måned. To dager siden sprøyta ble satt, eggløsning i går eller i dag. Håper på positive tester om 10 dager
Pregnylstreker, forrige måned øverst, i dag nederst.Vis vedlegget 235869
Blir 10 spennende dager dette[emoji106] [emoji28] [emoji4]Streken er sterkere denne gangen enn på samme tiden forrige måned. Stikkstedet gjør sykt vondt denne gangen, merket ingenting forrige måned. To dager siden sprøyta ble satt, eggløsning i går eller i dag. Håper på positive tester om 10 dager
Pregnylstreker, forrige måned øverst, i dag nederst.Vis vedlegget 235869
Jeg bare lurer, dere som bruker sanne strimler til å teste med. Hvor er det dere samler opp urinen først? Har bare brukt sann man tisser rett på, men begynner å vurdere strimler nå[emoji28]
Toppen på en gammel hårspray[emoji23] [emoji13] av den større typen, ikke en liten kork[emoji85]Jeg bare lurer, dere som bruker sanne strimler til å teste med. Hvor er det dere samler opp urinen først? Har bare brukt sann man tisser rett på, men begynner å vurdere strimler nå[emoji28]
Jeg bruker et sånt urinprøveglass som kjøpes på apoteket[emoji4]