Oss testetøser imellom

Takk for svar frøtprøver lykken og rainbowdash[emoji1360] klarte ikke quote flere[emoji28]
Tar dere ny hver gang, eller bruker den samme ? [emoji23]
Jeg er for gjenbruk, skyller av den og legger den så barna ikke tar den[emoji85] toppen min har klart seg et år nå.

IMG_8109.jpg

Strekene blir svakere allerede :) 4 dager siden ovitrelle sprøyte. Første bildet er noen timer etter jeg satte sprøyta også er det 2DPO fra i går og 3DPO fra i dag. Sist gang var testene blenda etter 7 dager, så får se denne gangen :)

Jeg bare lurer, dere som bruker sanne strimler til å teste med. Hvor er det dere samler opp urinen først? Har bare brukt sann man tisser rett på, men begynner å vurdere strimler nå[emoji28]

Jeg bruker et lite glass med lokk som sto i skapet. Det er på størrelse med et lite barnematglass. Vet ikke hva som har vært oppi, men det var i hvert fall rent. Vasker det på badet PG lar det tørke mellom hver gang. Kaster det og finner et nytt hvis jeg ikke føler at det blir rent eller hvis jeg en dag blir ferdig med testingen [emoji57]

Det sier meg ingenting, dessverre. Må de bli blenda før spiren kan sitte?

Ja, eller må ikke nødvendigvis bli helt blenda, men må bli sterkere igjen til IKM i hvertfall. Jeg har tatt en sprøyte som inneholder HCG (eggløsningsprøyte) og den gir utslag på graviditetstester i opp til 10 (noen sier 12-14) dager etter man har satt den. Dermed kan man ikke "stole" på tester tatt 8,9,10 DPO f.eks da det er stor sannsynlighet for at man fremdeles har igjen HCG i kroppen pga. sprøyten :)

Ja, eller må ikke nødvendigvis bli helt blenda, men må bli sterkere igjen til IKM i hvertfall. Jeg har tatt en sprøyte som inneholder HCG (eggløsningsprøyte) og den gir utslag på graviditetstester i opp til 10 (noen sier 12-14) dager etter man har satt den. Dermed kan man ikke "stole" på tester tatt 8,9,10 DPO f.eks da det er stor sannsynlighet for at man fremdeles har igjen HCG i kroppen pga. sprøyten :)

Aha! Så du tester «på vei ned» for å kunne vite når det snur igjen. Da skjønner jeg! Takk for god forklaring! Det er fullt mulig at jeg må inn på noe tilsvarende etter hvert, så greit å vite litt på forhånd.

Har tatt Pregnylsprøyte, så jeg kan ikke teste før om en uke. Men, er 4dpo i dag og har fått menssmerter:bored:
Noen som har hatt det, og det har vært positivt, eller kan det være et tegn på at løpet allerde er kjørt? Har aldri opplevd lignende, og har ikke noe med Pregnyl å gjøre.:smiley-ashamed008

Har tatt Pregnylsprøyte, så jeg kan ikke teste før om en uke. Men, er 4dpo i dag og har fått menssmerter:bored:
Noen som har hatt det, og det har vært positivt, eller kan det være et tegn på at løpet allerde er kjørt? Har aldri opplevd lignende, og har ikke noe med Pregnyl å gjøre.:smiley-ashamed008

Jeg fikk menssmerter 4 dpo sist jeg var gravid, det varte til uke 15[emoji1] håper for deg[emoji173]️

Back
Topp