Cd 48.
Oj, næmmen streker jo [emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Cd 48.
Føler med deg. Tok Pregnyl for 5 dager siden, men må vente en uke før testing. Det er leengee til. Krysser fingrene for deg.Nå er det ikke mye strek igjen på testen! godt å se ovitrellen forsvinne. 5DPO i dag, 6 dager siden jeg satte sprøyte. Håper bare streken kommer tilbake sterkere om en 5 dagers tid helst utålmodig..Vis vedlegget 236058
Vis vedlegget 236059
Føler med deg. Tok Pregnyl for 5 dager siden, men må vente en uke før testing. Det er leengee til. Krysser fingrene for deg.
Jeg klarer å vente til torsdag tenker jeg, for erfaringsmessig så vet jeg at testen ikke er negativ før ca 12 dager etter sprøyta. Tok en dagen etter jeg tok sprøyta, bare for å se om den tok, og den gjorde den. Sterkere enn samme tiden forrige måned. Tenker jeg sparer de testene og pengene en stund til.Ja, egentlig jeg og! Men jeg klarer ikke å unngå å teste. Men kan jo ikke stole på noen test før IKM tenker jeg, sånn for sikkerhetsskyld.. Du klarer å holde deg fra å teste altså? Det er jo bra
Jeg var 12 dpoHvor tidlig har en digital slått ut hos dere damer? Jeg hadde knall positiv eggløsningstest 31.10. Jeg har kun digitale liggende [emoji849]
Jeg klarer å vente til torsdag tenker jeg, for erfaringsmessig så vet jeg at testen ikke er negativ før ca 12 dager etter sprøyta. Tok en dagen etter jeg tok sprøyta, bare for å se om den tok, og den gjorde den. Sterkere enn samme tiden forrige måned. Tenker jeg sparer de testene og pengene en stund til.
Legger ved bilde. Forrige måned øverst, denne måneden nederst. Vis vedlegget 236070
Testedate neste søndag? Siden vi er litt i samme båtSkjønner det Jeg har bestemt meg for å ta en digital neste søndag og at det ikke er før eventuelt den blir positiv at jeg tør å stole på resultatet
Testedate neste søndag? Siden vi er litt i samme båt
Cd 48.
Håper ikke Det! Blodprøver på mandagDet må jo være noe der! Jeg ser strek på alle testene du legger ut! Alt det kan da ikke bare være skyggestreker[emoji846]
Cd 48.
Har tatt Pregnylsprøyte, så jeg kan ikke teste før om en uke. Men, er 4dpo i dag og har fått menssmerter
Noen som har hatt det, og det har vært positivt, eller kan det være et tegn på at løpet allerde er kjørt? Har aldri opplevd lignende, og har ikke noe med Pregnyl å gjøre.
Er nå streker på alle de der!!Cd 48.