Oss testetøser imellom

Er denne positiv? El.test bilde tatt innen 5 min. Fristen. Tror testen er fra one step. Kjøpt hos 2streker

Jeg ville tolket den som negativ, men nærmer seg! Men var veldig ujevn farge på begge strekene!

Jeg ville tolket den som negativ, men nærmer seg! Men var veldig ujevn farge på begge strekene!

Takker, får prøve igjen i ettermiddag, har CB dobbel hjemme. Da slipper jeg å tolke. De har vært slik med ujevn farge hele pakken.
Men test treken var mye sterkere i dag enn på forutgående tester.

Bør bli sterkere i løpet av en dag eller to hvis det ikke er skyggestrek. Holder spenningen oppe i det minste! Håper det er en spire
emoji1303.png

Ja, vente og se om noen dager. Fortsatt veldig tidlig. Hvorfor skal det være så vanskelig å vente med å teste til IKM :wacky:

Ja, vente og se om noen dager. Fortsatt veldig tidlig. Hvorfor skal det være så vanskelig å vente med å teste til IKM :wacky:

Det er fordi man så gjerne vil ha en avklaring, og det er jo veldig stilig hvis man kan være heldig å få to superfine streker flere dager FØR ikm [emoji85][emoji56]. Fortsett å teste [emoji7]

Det er fordi man så gjerne vil ha en avklaring, og det er jo veldig stilig hvis man kan være heldig å få to superfine streker flere dager FØR ikm [emoji85][emoji56]. Fortsett å teste [emoji7]

Hehe, så sant :p

Noen her som har erfaring med Babyplan Digital? Lurer på om jeg skal bestille det også. Eller lønner det seg å kjøpe CB? :)

Fremdeles et snev av ovitrelle igjen. Synes de 3 siste dagene har sett rimelige like ut. Men så svake at man knapt kan skimte dem nå.

Med babyplan har jeg testet på 0DPO, 3DPO og 6 DPO.
2C45A6D4-F0DA-4CF5-AB81-D4D878A82876.jpeg

A6859DF2-309E-40BA-BBCD-F0D92DFDEC30.png

Med billig tester fra ebay har jeg testet hver dag siden sprøyta :)

7D222D88-1E43-4FA0-B1BE-0CA2C5B66ADC.jpeg

B1D6957A-AB46-476B-8BD1-91FC78358856.png

(Beklager spamming, men kanskje noen andre synes det er interessant å se hvor lenge ovitrellen sitter i :angelic:)

Fremdeles et snev av ovitrelle igjen. Synes de 3 siste dagene har sett rimelige like ut. Men så svake at man knapt kan skimte dem nå.

Vis vedlegget 236144
Vis vedlegget 236145

Vis vedlegget 236146

Vis vedlegget 236147

(Beklager spamming, men kanskje noen andre synes det er interessant å se hvor lenge ovitrellen sitter i :angelic:)

Den svake streken som er no kan begynne og snu no til sterkere og sterkere. Egg kan feste seg fra 4 til 12 dpo.

Testetrangen tok helt overhånd hos meg i stad, er ikke mer enn 5-6 dpo.. Hva kan jeg forvente[emoji849]
26dbf0a243161d33b1b593a743d68867.jpg

Etter å ha holdt meg i timesvis. Fremdeles ikke pos.el.test. CB. DIGITAL hadde nullstilt seg, har ikke brukt den siden jeg tenkte jeg skulle spare testpinnene der. Jaja lure meg

Er denne pos. ? Prøver igjen litt senere i kveld.

Vedlegg

• 20171112_194859.jpg
    20171112_194859.jpg
    279 KB · Visninger: 139

Vis vedlegget 236144
Vis vedlegget 236145

Vis vedlegget 236146

Vis vedlegget 236147

I denne tråden kan du legge ut så mange tester du ønsker uten at noen skal klage på det. Så kom med dem:)
Hilsen trådstarter:D

Noen som vet når eggløsningsslim kommer i forhold til eggløsning? Hadde det forrige lørdag, og det er ikke noe jeg pleier å ha.
Opplever influensasymptomer i dag, og har en kvalme :wtf:som ikke vil gå over. Er sikkert bare en omgangssyke e.l., men en blir jo gal i disse dpo-tider:p

Noen som vet når eggløsningsslim kommer i forhold til eggløsning? Hadde det forrige lørdag, og det er ikke noe jeg pleier å ha.
Opplever influensasymptomer i dag, og har en kvalme :wtf:som ikke vil gå over. Er sikkert bare en omgangssyke e.l., men en blir jo gal i disse dpo-tider:p

I min første graviditet opplevde jeg influensasymptomer tidlig[emoji5] Ble også ganske tidlig litt uggen og småkvalm. Eggløsningsslim kommer gjerne i dagene før eggløsning. Du er kanskje ca 7/8 dpo?

I min første graviditet opplevde jeg influensasymptomer tidlig[emoji5] Ble også ganske tidlig litt uggen og småkvalm. Eggløsningsslim kommer gjerne i dagene før eggløsning. Du er kanskje ca 7/8 dpo?
I følge appen er jeg bare 5 dpo, men siden eggløsningsslimet kom når det gjorde, og syklusen min er ikke noe særlig stabil, så kan kanskje det stemme det du sier.

Back
Topp